بعد از فیلترشدن تلگرام از روش مراجع قضایی , واتس اپ پرطرفدارترین و آسان‌ترین شیوه ارتباطی برای هوا داران شبکه‌های اجتماعی در کشور‌ایران شده‌است .

رمز گذاری شدن مکالمات , تماس صوتی و چهره یی و رابط کاربری سهل و آسان این برنامه نیز در‌این فرمان بی‌تأثیر نبوده است . درین مطلب شما با نحوه‌ی حذف حساب واتس اپ خویش آشنا می شوید .


پروسه متعدد برای اینکار


رفتن به صفحه‌ی حذف حساب واتس اپ

در صفحه‌ی اساسی برنامه , در نصیب بالا , سمت راست گزینه‌ی سه نقطه را لمس فرمایید و Settings را گزینش فرمایید . در صفحه‌ی نو Account و در صفحه‌ی بعدی Delete my account را گزینش نمائید .

2 ) تأیید دوباره‌ی کد مرزوبوم و شماره‌ی گوشی تلفن

برای ادامه‌ی فرایند در‌این نصیب می بایست کد میهن و شماره‌ی گوشی تلفن خویش را ( سوای محاسبه صفر اولیه ) وارد فرمایید . آن گاه گزینه‌ی DELETE MY ACCOUNT را گزینش فرمائید .

3 ) عامل حذف حساب واتس اپ

در صفحه‌ی تازه , برنامه از شما می خواهد که در شکل رغبت برهان خودتان را برای حذف حساب واتس اپ مطرح نمائید . در صورتی‌که تمایلی برای این کار ندارید , می توانید گزینه‌ی DELETE MY ACCOUNT را گزینش فرمائید .

4 ) حذف دائمی حساب واتس اپ

در‌این تراز , در صورت تعیین گزینه‌ی DELETE MY ACCOUNT حساب واتس اپ شما به‌صورت بدون نقص تمیز میگردد . گذشته از گزینش مورد درنظر داشته باشید که در صورت تمیز کردن حساب واتس اپ , همگی پیام‌های شما منزه شده و شما از همگی گروه‌های خویش بیرون می شوید .

درصورتی که در آتی با همین شماره‌ی گوشی تلفن , حساب دیگری در واتس اپ بسازید , پیام‌ها و گروه‌های شما بازیابی نمی شود .