بررسی Forerunner 55 ما اکنون آغاز شده است. نظرات ما را در مورد ساعت مچی راه اندازی شده در سطح ابتدایی Garmin بررسی کنید.


Garmin دو ساعت مچی جدید در حال اجرا را به لیست خود اضافه کرده است ، که یک نسخه بزرگ برای ساعت GPS مقرون به صرفه و دستگاه بعدی LTE خود دارد.


Garmin Forerunner 55 با همان قیمت 179 پوندی جایگزین مورد علاقه Wareable می شود Forerunner 45 (که بهترین ساعت مچی در حال اجرا است).


ما ساخت زیبا ، صفحه شفاف و تمرکز بر اصول Forerunner 45 را دوست داشتیم. Forerunner 55 مانتو را اشغال می کند ، اما ویژگی های بسیار پیشرفته تری را با همان قیمت ارائه می دهد.


Forerunner 55 دارای یک صفحه نمایش رنگی پیشرفته است ، اما ابعاد آن همان اندازه اصلی است - که در حال حاضر این ویژگی را به یک ارتقا worthy مناسب تبدیل کرده است.


20 ساعت ردیابی GPS و 2 هفته دوام باتری ساعت هوشمند گارمین وجود دارد و اعلان های مچ دست را دریافت خواهید کرد - اگرچه در اینجا هیچ ذخیره سازی موسیقی یا Garmin Pay وجود ندارد


از نظر اجرای ردیابی ، موارد بسیار پیشرفته تر هستند. علاوه بر ردیابی سرعت ، زمان و مسافت - همچنین معیارهایی برای ردیابی وجود دارد. علاوه بر این ، یک هشدار ردیابی نیز وجود دارد که اگر قدم های شما در هر دقیقه خارج از هدف مورد نظر شما قرار گیرد ، به شما اطلاع می دهد.


Garmin پشتیبانی از Garmin Coach را اضافه کرده است ، این بدان معنی است که شما می توانید از طریق مچ تمرینات ورزشی را با دوچرخه سواری انجام دهید.


و این ویژگی PacePro را اضافه کرده است که راهنمای گام زدن در مسابقات و دویدن ها را با در نظر گرفتن شیب دارد.


و تمرکز مجدد بر بهبود است ، و Forerunner 55 به شما در مورد مدت زمان استراحت پس از جلسه توصیه خواهد کرد.


این یک ویژگی بسیار پیشرفته تر از Forerunner 45 است. اگرچه ما این سادگی را دوست داشتیم ، اما بیشتر برای موارد دونده در اینجا بیشتر است.


علاوه بر این ، Garmin همچنین نسخه Forerunner 945 LTE را راه اندازی می کند. برداشتی متفاوت از سامسونگ و اپل LTE با تمرکز بیشتر بر ایمنی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: ساعت های غواصی ارزان و آماده خیس شدن


بررسی Garmin Forerunner 945


کاربران نسخه LTE می توانند از ویژگی های ایمنی در صورت بروز مشکل و یا احساس امنیت کافی استفاده کنند ، که این امر با Garmin IERCC ارتباط برقرار می کند ، این ارتباط دو طرفه را با خدمات اضطراری فراهم می کند که به حل اوضاع کمک می کند و در صورت لزوم به شما کمک می کند.


به همین ترتیب ، اتصال LTE از Garmin LiveTrack شارژ می کند و شما را قادر می سازد تا چراغی از مکان خود نمایش دهید ، که برای رانندگان دنباله دار و دوچرخه سواران بسیار جالب خواهد بود.


البته Forerunner 945 با تعداد زیادی حالت ورزشی ، پیشرفته ترین دستگاه در این رده است.


Forerunner 945 قرار است فقط ایالات متحده باشد و 649 دلار هزینه دارد و نیاز به اشتراک اضافه شده دارد. جزئیات اشتراک و بسته کمی نامشخص است - و همچنین ویژگی های LTE.


به عنوان مثال ، به نظر می رسد که پخش جریانی موسیقی هنوز به صورت آفلاین انجام می شود و در مطبوعات به وضوح ذکر شده است که تماس های ورودی هنوز توسط تلفن هوشمند جفت شده اداره می شود.