چه بخواهید از اوقات فراغت خود در استخر محلی خود استفاده کنید و چه بخواهید در دره ای مجاور شیرجه بزنید ، یک ساعت غواصی با کیفیت بالا (اما ارزان) راهی عالی برای پیگیری زمان غوطه ور شدن است.


برای کمک به شما در ارائه بهترین ساعتهای غواصی (یعنی ارزان) غواصی که پول می تواند خریداری کند ، ارائه شده است.


ساعت مچی مردانه Casio black آنالوگ


کاسیو ساعتهای بسیار خوبی را تولید می کند که کاربردی و نسبتاً ارزان قیمت هستند ، که در مورد این ساعت زیبا به نظر می رسد. دارای یک دستبند رزین مشکی و قاب استیل ضد زنگ است که با صفحه شماره گیری مشکی مات برجسته شده است.


ساعت مچی سری G-SHOCK GA 100


این ساعت سنگین ظاهری دارد. بزرگ و حجیم است ، اما بیش از همه ، ساعت زیاد کار می کند و یک سرمایه ارزشمند در داخل و خارج از زمین است.


"متخصص Aquamaster" توسط هنری جی مین


ساعت های با ظاهری عالی لزوماً گران نیستند. این ساعت هنری جی بسیار عالی به نظر می رسد ، مانند جذابیتی عمل می کند و برای آنچه ارائه می دهد بسیار مقرون به صرفه است. این صفحه از یک حاشیه و صفحه آبی خنک تشکیل شده است که برای حداکثر دوام از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.


ساعت غواص اتوماتیک مردانه Invicta


ساعتهای Invicta ساعتهای بادوامی هستند که تقریباً در مقابل هر چیزی که به سمت آنها پرتاب کنید مقاومت می کنند. از تنظیمات معمولی تا لباس ، اگر ساعت Invicta دارید ، مطمئناً در انجام هر کاری که به بهترین شکل ممکن انجام می شود ، ظاهر خوبی خواهید داشت.


ساعت مردانه Pro Diver از Invicta


مجموعه ساعت های مردانه Invicta بسیار شیک و پیچیده است ، اما آیا می دانید می توانید این سبک را با خود به ساحل ببرید؟


این ساعت از مجموعه Pro-Diver آنها تهیه شده است ، به این معنی که شما می توانید این ساعت را با خود به داخل آب و خارج از آب ببرید بدون اینکه نگران باشید در پایان روز کار می کند یا نه. در برابر 660 فوت مقاوم در برابر آب است و آن را برای غواصی ، شنا و غواصی مناسب می کند.


ساعت غواصی مردانه Phoibos


ساعت های غواصی قطعات فنی خوبی در داخل و خارج از آب هستند ، اما اگر به دنبال خرید یک ساعت از این نوع هستید ، باید مطمئن شوید که در هر دو سناریو می تواند عملکرد بی نقصی داشته باشد. ساعت غواصی Phoibos می تواند تا 300 متر یا 1000 فوت فشار آب را تحمل کند ، به شما این امکان را می دهد که نه تنها شنا کنید ، بلکه می توانید غواصی کنید ، غواصی کنید و یا در سایر ورزش های آبی سطح شرکت کنید.


همچنین با یک قاب فولادی ضد زنگ صیقلی و نواری که روی صورت سیاه مات را احاطه کرده است ، بسیار عالی به نظر می رسد. حلقه بیرونی مشکی رنگ نیز بسیار خوب است. به طور خلاصه ، این را در خشکی یا در آب بپوشید ، از هر جهت ظاهر خوبی خواهید داشت.


ساعت غواصی اصلی Stuhrling ساعة


ساعت های اشتورلینگ از بهترین ها هستند و قادر به انجام کارهایی فراتر از گفتن زمان نیستند. خیلی پیچیده نیست ، اما به همین سادگی هم نیست. این ساعت Stuhrling Original به زیبایی با صورت آبی براق و در تمام نقاط با نشانگرهای ضد زنگ طراحی شده است.


همچنین یک پنجره تاریخ بزرگ شده برای مراجعه سریع وجود دارد. این دستبند از جنس استنلس استیل براق ساخته شده است و آن را به اندازه ای روشن نشان می دهد که برجسته باشد اما براق نیست. هرچقدر که این ساعت زیبا است ، با در نظر گرفتن آب طراحی شده است و این جایی است که این قطعه واقعاً می درخشد.


ساعت ورزشی مردانه XONIX


این ساعت با طراحی کاربردی شیک و زیبا یک اثر هنری است. این یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ دارد که به راحتی قابل خواندن و مراجعه سریع است.


بند سیلیکونی مشکی انعطاف پذیر بوده و کاملاً متناسب با مچ دست است. روی مچ دست یا اطراف آن نمی لغزد و بسیار راحت است. این دستبند همچنین به طور باورنکردنی در برابر آب مقاوم است ، که برای یک ساعت ضد آب مانند این منطقی است.


این ساعت خود در برابر 100 متر در برابر آب مقاوم است و آن را به یک ساعت عالی برای شنا و غواصی تبدیل کرده است. انرژی آن توسط یک باتری لیتیوم تامین می شود که باتری بسیار خوبی است که تا 5 سال استفاده می شود. همچنین به عنوان کرونومتر عمل می کند و دارای یک ویژگی ساعت جهانی در آن است. برای شبهای تاریک ، ساعت درخشان است ، که خواندن آن را حتی در شرایط کم نور نیز آسان می کند.