چگونه فرش خود را بشویید

هرچند غالباً خلاء دارید ، روزی می آید که فرش کسل کننده به نظر می رسد ، زمان آن است که فرش را بشویید تا تمیز شود. روغن چربی از پخت و پز ، نشت مواد غذایی و روغن های بدن قابل تخلیه نیست. لازم است که آن را در محلول مرطوب ، تمیز کننده مواد شوینده حل کرده یا با جذب شیمیایی خشک شود.

مردم اغلب تمیز کردن فرش را کنار می گذارند و فکر می کنند این یک سنگین وزن مهم یک کار است. فقط سقف های نقاشی بدتر است! اما در واقع داشتن یک دستگاه تمیز کردن فرش در اجاره 12 ساعته انگیزه ای برای مقابله با کفها بلکه تمام کارهای دیگر نظافت و نگهداری منازل را که هرگز دور آن نمی شوید ، به شما می دهد ، مانند عدم کشیدن کشوی جوراب یا پایین آمدن آهن. .

مشاغل کم تلاش جسمی مرتباً با فشار و عرق تمیز کردن فرش می نشینند و کاری را به شما می دهند در حالی که استراحت منظم می کنید. بنابراین ادامه دهید - یک روز از آن را درست کنید!



پاک کننده های عمیق ارزش دارند. اینها یک اسپری فشار قوی از آب شیر آب گرم و محلول تمیز کردن را به عمق پایه فرش شما شلیک می کنند. تقریبا بلافاصله ، این وسیله توسط دستگاه استخراج می شود تا در یک ساعت یا حدوداً فرش هایی که در لمس خشک هستند ، ببخشد.


برای به دست آوردن نتایج عالی از واشر فرش ، از این نکات استفاده کنید:

قبل از شروع ، تست لکه را با یک محل صحیح رقیق شده از محلول انجام دهید تا رنگ و انقباض آن بررسی شود. محلول را بگذارید تا کاملاً خشک شود و سپس نقطه خود را با بقیه فرش مقایسه کنید. به دنبال هر رنگ محو شدن ، یا شمعهایی باشید که اکنون به نظر می رسد کوتاهتر یا تحریف شده است. اینها نشانه هایی از کوچک شدن است.


شامپو رقیق را طبق دستورالعمل رقیق کنید. استفاده از یک محلول قوی تر تنها احتمال باقی ماندن مواد شوینده در فرش را افزایش می دهد و نتیجه ای پاکتر به شما نخواهد داد.

برای جلوگیری از کوچک شدن از آب گرم روی پشم استفاده کنید.

ابتدا لکه های لکه را درمان کنید. پیش درمانی در کنار شامپو فروخته می شود.

از قسمت دور اتاق شروع کنید تا از راه رفتن روی قسمت های مرطوب خودداری کنید. در هنگام خیس شدن فرش ضعیف تر است و ردپاهای شما می توانند دائماً شمع را تحت فشار قرار دهند.

آهسته برو دستگاه استخراج آب برای کار به زمان نیاز دارد.

این کار را به یک کار دو نفره تبدیل کنید یا استراحت منظم انجام دهید. خالی کردن سطل بعد از سطل آب کثیف خسته کننده است.

پنجره ها و درها را باز کنید تا زمان خشک شدن سریع شود. با اتمام کار ، گرمایش مرکزی را روشن کنید.