بخش ها گوناگون در غرب تهران

در این بخش شما می‌توانید با محلات و بخشها غرب تهران , مبتنی بر اسم آن‌ها آشنا گردید :


پونک , جنت آباد , گیشا , تهرانسر , آریاشهر , طرشت , شهران , چیتگر , پردیس , شهر زیبا , آزادی , ستارخان , شهرک آپادانا , حصارک , کن , شهرک اکباتان .


در شرایطی که بخواهیم تاریخچه ی طولانی شهر تهران را به طور خلاصه ابلاغ کنیم می بایست اعلام کرد تهران در طول قبل روستایی از توابع شهر ری بوده است . براین اساس ری از قبل قلب تهران است .

در حین اقا محمد خان قاجار بدستور این فرمانروا تهران تحت عنوان پایتخت تعیین شد . در ده سال ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ تهران با گاز ترقی کرد . ساختمانهای جدیدی ساخته شدند و جاده ها وسیعتر شد .


اگرچه در مبارزه جمهوری اسلامی ایران و عراق مورد یورش قرار گرفت و بخش های متعددی از آن تخریب شد البته پس از پایان پیکار مجدد عمران و آبادی به‌این شهر دیرین بازگشت .


حالا تهران با داشتن جمعیتی بیشتراز ۸۶۹۳۷۰۶ اصلی ترین شهر و پایتخت کشور‌ایران است و از دید جايگاه بندی در عالم جز ۲۵۱م شهر مالامال جمعیت دنیا به حساب آورده می شود .

با مساحت ۵۷۴ کیلومتر مربع در جنوب فن کوه البرز واقع شده‌است .


در قبلی عمده ساکنان تهران پارسی گویش بوده اند . البته امروزه قومیت های متمایز در تهران معاش می نمایند که بخش اکثر ای از جمعیت را تشکیل می‌دهند .


نکته ای که دقت منرا جلب کرد حضور سایتهایی است که سرویس ها لوله بازکنی در غرب را به طور تخصصی درین ناحیه انجام می دهند . من جمله این سایتها وبسایت لوله بازکنی پرتقال میباشد . در صورتی‌که فکر می کنید که مشکلاتی در سیستم لوله کشی صورت داده و گرفتگی لوله رخ داده می‌باشد میتوانید روی کلمه دریافت خدمات لوله بازکنی منطقه غرب تهران کلیک نمائید تا وارد سایت پرتقال گردید و مشکلات گرفتگی لوله را حل فرمایید .


مسیرهای دسترسی به تهران :


شما نیز می‌توانید از روش هواپیما نیز قطار و اتوبوس به‌این شهر مهاجرت فرمایید . فرودگاههای تهران برای دو پرواز داخلی و فرنگی جداازهم است . فرودگاه سفرهای فرنگی فرودگاه امام خمینی هست که در بزرگراه تهران قم قرار گرفته است . فرودگاه مهرآباد مرتبط با پروازهای داخلی دربین شهرها با داشتن ۴ ترمینال فعال برای پروازهای داخلی , در غرب تهران عرصه آزادی , خیابان معراج جای دارد .


همینطور تهران ۴ ایستگاه مسافربری دارااست . که اعم از انها می توان ترمینال جنوب و ایستگاه بیهقی را اسم برد . نسبتاً در بخش اعظم نقاط شهر اتوبوس های واحد و بی آر تی برای بخش ها گوناگون موجود هست و میتوانید از کارت مترو برای اتوبوس هم به کار گیری فرمایید . مترو تهران با پوشش دادن بخش اعظم نقاط هم وسیله شل و سریعی برای رفتن به اکثر اوقات نقاط تهران است که از شمال تا جنوب تهران یا این که غرب تا شرق میتوانید تخت‌گاز به مقصد برسید . همینطور در پایانه مترو صادقیه میتوانید با قطار تندرو به کرج هم هجرت نمایید .


ون های مو جود در ایتسگاههای مترو هم برای رفتن به بخشها گوناگون شهر مطلوب میباشند و هزینه کرایه آن‌ها معدود است .


معرفی غرب تهران :


غرب تهران یکی‌از محله های عالی آن می‌باشد که هزینه زندگی و تسکین دهنده در آن بالا است . از محله های نظیر پونک , اشرفی و صادقیه در حالتی که ارزش های منزل را مقایسه کنیم متوجه بها بالای آن‌ها در مقایسه با نقاط مرکزی و شرقی شهر خوا هیم شد .


وردآورد حوزه‌ قدیمی غرب تهران است که در حیطه ۲۱ و۲۲ شهرداری تهران جای‌دارد . نیز بافت تازه وهم بافت های کهن را در خویش جای داده است . استدلال اسم آن گل های سرخی است که در حوزه‌ وجود داشته است . برای تلاوت داده ها بیشتر به کاغذ وردآورد رجوع‌کنید .


پونک که یک کدام از محله های گران‌قیمت برای آرامبخش است در غرب تهران که جزو آن در حوزه‌ ۵ و منتخب دیگر در حیطه ۲ جای دارد . برای قرائت داده ها بیشتر به ورقه پونک مراجعه نمایید .


اشرفی اصفهانی هم یک عدد دیگر از بخشها غربی تهران است که در امتداد بزرگ راه اشرفی اصفهانی جای‌دارد .

شهران در شمال غربی تهران قرار گرفته است . بوستان کوهسار در شمال غربی آن جای دارد . این ناحیه آب وهوای نیکی داراست .