نوع شیرآلات ساختمانی

بیشتر شیرآلات از دو فرآورده آلیاژ برنج یا این که سرب کم آب ساخته می شوند . برنج به نظر کیفیت و اما سالم آیتم بهتری است . آنچه شما ظاهرا میبینید لعاب‌های متمایز است که شیرها را از یکدیگر متعدد به وجود می آورد .


سرب کم آب معمولاً در شیرهای آشپزخانه کمتر استعمال می شود زیرا قابلیت سرایت سرب به درون آب به مرور موجود هست . شیرهایی که از متاع سرب می باشند به نظر تداوم هم از مرتبه تحت تری برخوردارند .


شیرآلات مناسب برای دکوراسیون داخلی منازل


شیرآلات یکی از وسایلی هست که در تمامی ساختمان ها و هرجا که لوله کشی بکار می رود استفاده می شود. همیشه استفاده از شیرآلات زیبا و با کیفیت در منازل باعث زیبایی بیشتر فضای داخلی دکوراسیون آن می شود.


از گذشته تا به امروز مهمترین شیر آلات، شیرآلات امروزی که با کاهش مصرف آب و تنظیم راحتتر بوده است. در گذشته بیشتر شیرها به صورت پروانه ای بودند و برای کنترل کردن میزان آب مورد نظر خیلی سخت بود، ولی امروزه دیگر از این شیرها تولید نمی شود و جای آنها را شیرهای اهرمی گرفته اند.

منبع


روکش یا این که آبکاری شیرآلات


در پروسه آبکاری از فلزات متفاوتی همچون کروم , برنج , برنز , مس و استیل به کارگیری میشود . که رایج‌ترین آن آبکاری کروم است و بقیه فلزات برای برای محصول ها با روکش خاص‌تری به کار گیری می گردند .


بها گونه های شیرآلات

امروزه با دقت به حالت یگانه اقتصادی مرزو بوم یکی‌از مهمترین عامل ها خرید ارزش شیرآلات است . بسته به دسته پباده سازی , تکنولوژی ایجاد , جنس ایجاد و ولی مارک کالا , بها شیرآلات گوناگون خواهد بود .


یکی‌از مهمترین مزیت‌های گونه های شیرآلات ایرانی هم همین ارزش زیر و مطلوب است . از آنجایی که تولیدات فرنگی فعلا با اعتنا به حالت اقتصادی مرزو بوم , در بازار کشور‌ایران به مشقت یافت میگردد و یا این که با قیمت‌های زیاد بالا عرضه می شود , بها تولیدکنندگان داخلی زیاد گزینش کننده شده‌است و رقابت برای برندهای ایرانی به شکل چشمگیری ارتقاء یافته است .