ما هنوز چند ماه از راه‌اندازی آیفون 12 پرو در بازار جهانی فاصله نداریم ، اما اگر در حال حاضر 23000 دلار پول اضافی دارید ، نمی دانید با آن چه کار کنید ، شرکت خاویار کار خود را آغاز کرد و پیش فروش نسخه های حکاکی شده با طلا از این گوشی آغاز شد.


خاویار طلای خالص IPhone 12 Pro Victory Pure ، در پشت بدن ، پر از نقوش حک شده در طلای 18 عیار ، بعضی از آنها شبیه گل بابونه. طراحان این مجموعه از شکل این گل در طرح های گران قیمت برای محصولات خود استفاده می کنند زیرا آنها در روسیه نمادی از طبیعت هستند.


علاوه بر این ، هشت الماس 0.48 قیراطی روی بدن قرار داده شده و با اطلاعات مربوط به تلفن هوشمند و شماره سریال منحصر به فرد خاویار حک شده است.


IPhone 12 Pro


مانند هر سال ، علاوه بر محصولات طلاکاری شده ، خاویار دارای طرح های ویژه دیگری ارزان تر از تلفن های آیفون است. به عنوان مثال نسخه های کربن یا تیتانیوم آیفون 12 پرو در دسترس خواهد بود که حدود 5060 دلار قیمت دارد و بسیار ارزان تر از مدل های طلا است. کلیه طرح های موجود برای همه مدل های iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max.


این نسخه های محدود و ویژه آیفون جدید قرار است در ماه اکتبر امسال به فروش برسند. علاوه بر این ، کاربران می توانند برخی از محصولات برند دیگر را از خاویار ، از ساعتها گرفته تا کفش های ساخته شده از چرم و طلا واقعی خریداری کنند و آنها را با تلفن چند دلاری خود تنظیم کنند. البته در نظر داشته باشید که خاویار نیز از طرح مورد نیاز استقبال می کند ، البته اگر پول برای سفارش آن دارید.