صفحات فرود قوی تولید سرب نیازهای مخاطبان خاص و شخصیت ها را برآورده می کند.

مبتدیان مکالمه جذاب را شامل کنید که به شما امکان می دهد از طریق چرخه فروش منجر شود.

طراحی ، پیام رسانی ، بهینه سازی تلفن همراه و CTA فریبنده موارد ضروری برای یک صفحه فرود موثر در تولید سرب هستند.

برای افزایش نرخ تبدیل صفحه مقصد ، با نقاط درد خاص صحبت کنید ، یک پاسخ احساسی برانگیخته و با بازدیدکنندگان صفحه مقصد اعتماد ایجاد کنید.


پیام رسانی شما فوق العاده است ، پیشنهاد شما جذاب و CTA شما جذاب است. شما کمپین های بهینه سازی شده ای را اجرا می کنید که افراد را در آن جلب می کند و باعث کلیک آنها می شود.


پس چرا تبدیل نمی شوند؟


این مشکلی است که ما همیشه از مشاغل فروش محصولات یا خدمات با قیمت بالا مشاهده می کنیم و راه حل فریبنده ای ساده است: شاید صفحات فرود نسل اصلی شما موثر نباشد یا بدتر ، آنها در واقع می توانند مشتریان بالقوه را از خود دور کنند.


اگر در تلاش برای به دست آوردن مشتری هستید ، ابتدا پست ما را در مورد نحوه تولید سرنخ بررسی کنید. سپس ، برای یادگیری دقیقاً چگونگی ایجاد یک صفحه فرود نسل سرب که برای به دست آوردن نتایج بهینه شده است ، به ادامه مطلب بروید.

صفحه فرود نسل سرب چیست؟


صفحات فرود نسل سرب اطلاعات شخصی را ضبط می کنند تا بتوانید لیست مخاطبین خود را ایجاد کنید. آنها حیاتی هستند زیرا بازدیدکنندگان ناشناس را به لید تبدیل می کنند. برای مشاغل با چرخه های فروش طولانی ، این دوره میان دوره ای بین جذب بازدید کننده و بسته شدن فروش ضروری است.


صفحه جذب سرآغاز شروع فرآیند تبدیل است. به محض اینکه اطلاعات تماس بازدید کننده خود را به دست آوردید ، می توانید در کل چرخه فروش پیشتاز باشید.


ایده آل است که فرم ها تا حد ممکن کوتاه و آسان پر شوند (چرا بعداً به این موضوع خواهیم پرداخت). با این حال ، ممکن است بخواهید برای ایجاد محتوای هدفمندتر ، اطلاعات اضافی را جمع آوری کنید. به عنوان مثال ، شماره تلفن ، عنوان شغلی ، بودجه ، بازه زمانی مورد نیاز ، تعداد کاربران یا درآمد شرکت درک بهتری از لیست مخاطبین شما خواهد داشت.


بهترین روشهای صفحه فرود نسل سرب


خواه تجارت شما متمرکز بر تجارت الکترونیکی ، SAAS یا تولید سرب B2B باشد ، موفقیت استراتژی بازاریابی دیجیتال شما به ترافیک با کیفیت بالا تبدیل می شود. به شرح زیر

1. طراحی صفحه فرود صفحه سرب


در صفحات فرود سرب ، پیام ها و گزینه های طراحی باعث می شود که بازدیدکنندگان قلاب شوند و آنها را با سرعت سریع به سمت رویداد تبدیل ، به طور معمول ارسال فرم ، حرکت دهد. آنها باید بتوانند ایده های اصلی را فوراً شناسایی کنند و برای یادگیری بیشتر یا ثبت نام یا بارگیری سریع ، اغوا شده باشند. اگر زمانی برای انتخاب تخصصی طراحی وقت وجود دارد ، اکنون این فرصت را دارید.


سبک صفحه فرود با سایر برندهای شما مطابقت داشته باشد. و قانون طلایی طراحی خوب را دنبال کنید: برای فضای سفید زیادی تلاش کنید. به متن ، تصاویر ، فیلم ها و دکمه های CTA خود اجازه دهید تا در پس زمینه ای تمیز و بدون حواس پرتی نفس بکشند. مطمئن شوید که متن شما با عناوینی برجسته قابل اسکن است. با استفاده از H2 ها ، تصاویر ، گلوله ها و فراخوانها ، متن های طولانی را از هم جدا کنید.

2. تقسیم مخاطب

زنی که برشهای نارنجی را جلوی چشمانش گرفته است تا تقسیم بندی مخاطب را نشان دهد


یک تفاوت بین صفحات تولید سرب و صفحات وب سایت "هسته" این است که صفحات فرود سرب برای بخش خاصی از مخاطبان ساخته شده است. بسیاری از صفحات در یک وب سایت به طور معمول برای کل مخاطبان وب سایت ساخته می شوند. به عنوان مثال یک صفحه اصلی جداگانه طراحی نمی کنید.


برای بخشهای خاص مخاطب ، و در صورت لزوم ، برای شخصیتهای مخاطب خاص ، صفحات مختلف فرود سربگیری را ایجاد کنید. اما ، اطمینان حاصل کنید که از الگوهای صفحه وب استفاده می کنید تا روند را مقیاس پذیر نگه دارید. اگر مورد خاصی در مورد کانال کسب یا پیام رسانی شما در کانال وجود دارد ، ممکن است بخواهید صفحات فرود هدفمندی را نیز برای هر کانال ایجاد کنید.


برای اطمینان از رسیدن هر صفحه به بخش مورد نظر خود ، آن را با یک برنامه جذب مشتری جدید هدفمند کنید. برای شناسایی اصطلاحاتی که یک بخش خاص جستجو می کند ، تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. سپس ، صفحه را برای آن کلمات کلیدی بهینه کنید.


یک کمپین جستجوی پولی را حول همان کلمات کلیدی ایجاد کنید. یک کمپین تبلیغاتی را در وب سایت های هدفمند یا از طریق هدف گیری مخاطبان از طریق DSP راه اندازی کنید. همچنین می توانید از گزینه های تقسیم بندی قدرتمند در تبلیغات LinkedIn و Facebook برای اجرای کمپین هایی که برای هر بخش مخاطب استفاده می شود بهره ببرید.

3. توجه آنها را بالاتر از چین بگیرید


سالها پیش ، این بهترین روش طراحی صفحه وب برای نگه داشتن اطلاعات مهم و CTA بالاتر از حد مجاز بود. امروزه افراد کاملاً راحت از پیمایش استفاده می کنند ، مخصوصاً در تلفن همراه. اگرچه ، این اهمیت نحوه طراحی تجربه مشاهده پیش فرض در بالای صفحه را تغییر نمی دهد.


بهترین صفحات فرود سرنخ توجه کاربر را فوراً جلب کرده و سپس وی را مجبور به تبدیل یا پیمایش و یادگیری بیشتر می کند.


این به این معنی است که نمایش CTA تبدیل در بالای صفحه بسیار مهم است ، حتی در حالی که CTA در پایین صفحه نیز وجود دارد.

4- از یک تیتر قوی استفاده کنید


نوشتن مطالب عالی در زمینه سئو از مدت ها قبل از ورود مخاطبان به صفحه آغاز می شود. عنوان شما همچنین به بیان داستان صفحه در SERP ، نسخه تبلیغاتی شما و هر زمان که به صفحه مقصد مراجعه یا پیوند می دهید ، کمک خواهد کرد.


در اینجا برخی از نکات برای نوشتن یک عنوان قدرتمند برای صفحات فرود سرب شما وجود دارد:


نقطه درد مخاطبان خود را که بیشتر با آن دست و پنجه نرم می کنند ، داستان موفقیت که بیشترین ضربه را به آنها وارد می کند یا س questionالی را که به احتمال زیاد کنجکاوی آنها را ایجاد می کند ، شناسایی کنید.

مطمئن شوید که عنوان به طور واضح هدف کلی صفحه را مشخص می کند. سپس ، تیتر را اصلاح کنید تا زمانی که جذاب ، جذاب و هیجان انگیز باشد.

عنوان اصلی خود را یک عنوان فعال در نظر بگیرید و پس از نوشتن صفحه ، آن را دوباره ارزیابی کنید. حداقل دوازده عنوان اصلی را که باید فکر کنید ، طوفان فکری کنید. معمول است که ایده های تیزر عنوان در طول فرآیند نوشتن ظاهر می شوند.


5. پیام رسانی با تأثیر بالا


پیام را در سرتاسر صفحه فرود خود به همان اندازه که عنوان شما تأثیرگذار است قرار دهید. از کلمات قانع کننده ای مانند You، Free، Instant، New و Why استفاده کنید. این کلمات پاسخ عاطفی را در مغز ایجاد می کنند که تصمیم گیری را پیش می برد. علاوه بر این ، آنها پیشنهاد ارزش شما را با چکش بهم می زنند.


همچنین باید نتایج مشتریانی را که مشابه بخش هدف هستند به اشتراک بگذارید. نقاط درد را شناسایی و آدرس دهی کنید و پیام رسانی خود را در کل صفحه ثابت نگه دارید.


پیام رسانی شما همچنین باید در نقاط مختلف تماس با مخاطب ثابت باشد. اگر از زبان خاصی برای ایجاد کلیک بر روی CTA استفاده کرده اید اما صفحه مقصد قول شما را عملی نمی کند ، افراد را از دست خواهید داد. پیام رسانی در صفحه فرود شما باید پیام رسانی مورد استفاده برای تبلیغ آن را تقویت کند.


6. مزایا و پیشنهادات


مزایای فوری پیشنهاد را برجسته کنید ، نه مزایای کلی کار با شرکت خود را. بیش از حد مورد آخر مخاطبان شما را خسته و یا حتی آزار می دهد ، زیرا این چیزی نیست که آنها برای یادگیری به صفحه آمده اند. موقعیت بازدید کنندگان خود را در قیف تبدیل به خاطر بسپارید و آنها را در مورد مزایای گام بعدی بفروشید.


به عنوان مثال ، اگر شما نرم افزار CRM را می فروشید و صفحه فرود شما كتاب الکترونیکی را تبلیغ می كند ، مردم می توانند پس از وارد كردن اطلاعات تماس خود ، روی مزایای این كتاب تمرکز كنند.


مردم چه چیزی می آموزند؟

چگونه دانستن اطلاعات نتیجه کسب و کار را بهبود می بخشد یا زندگی آنها را غنی می کند؟

اگر می خواهید در مورد نام تجاری خود صحبت کنید ، توضیح دهید که چگونه و چرا شرکت شما برای ارائه اطلاعات موجود در کتاب الکترونیکی مجهز است؟


در مورد مراحل قیف بیشتر بخوانید در پست ما: What Heck ToFu، MoFu، BoFu چیست؟

7. CTA های جذاب


بهترین صفحات فرود نسل سرب ، کاربران را مجاب به اقدام می کند. در اینجا برخی از موفق ترین CTA ها وجود دارد که باعث می شود کاربران فرم ثبت نام را ارسال کنند یا دکمه اقدام مورد نظر شما را بزنند.


یک کتاب الکترونیکی یا یک نامه سفید بارگیری کنید

مشترک شدن در یک خبرنامه

برنامه آزمایشی را برنامه ریزی کنید

یک دوره آزمایشی رایگان شروع کنید

رزرو مکان (به عنوان مثال ، وبینارها ، رویدادها)

به اطلاعات داخلی دسترسی پیدا کنید

برنامه ریزی یک مشاوره

ممیزی یا بررسی کنید


هنگامی که ایده گسترده CTA خود را دانستید ، در مورد زبان خلاق شوید. CTA ها را کوتاه ، شیرین و عمل گرا نگه دارید. انتخاب های طراحی را انجام دهید که کاربر را به سمت CTA هدایت کند یا با احتیاط از گزینه های بازشو استفاده کنید. بسیاری از مارک ها حداقل یک رنگ لهجه را که ظاهر می شود انتخاب می کنند و به آنها چیزی برای تضاد در برابر سایر رنگ های مارک خود می دهد تا بتوانند مهمترین قسمتهای صفحه را برجسته کنند. فراخوانهای شما مکانی برای استفاده از یک رنگ لهجه چشم نواز است.


8. فرم های آسان


در نهایت ، هدف صفحه اصلی تولید شما منجر به پر کردن بازدیدکنندگان از یک فرم است. به محض اینکه آنها این تصمیم را گرفتند ، استقبال از آنها با شکلی کاملا گیج کننده ، سخت استفاده یا خیلی طولانی ، کاملاً ضد مثمر است.


برای اینکه فرم های جذب سرب در سریعترین زمان ممکن و آسان پر شوند ، فقط اطلاعات مورد نیاز خود را بخواهید. به عنوان مثال ، نام مشتری ، ایمیل و احتمالاً شماره تلفن وی. اگر باید جزئیات بیشتری را بدانید ، س yourال خود را مجدداً فرم دهید تا چند گزینه ای باشد.


به عنوان مثال ، اگر نرم افزاری می فروشید و می خواهید از درآمد سرب خود مطلع شوید ، س questionال را اینگونه قالب بندی کنید:


"درآمد سالانه شما چقدر است؟"


زیر 1 میلیون دلار در سال

1 دلار - 99 میلیون دلار در سال

100 میلیون دلار - 999 میلیون دلار در سال

1 میلیارد دلار - 10 میلیارد دلار در سال

بیش از 10 میلیارد دلار در سال


اولین گزینه کاربران را مجبور به نوشتن مطالب بیشتر می کند. پاسخ مورد دوم به آسانی پاسخ یک کلیک یا یک انتخاب کشویی است.

9. توسل به فوریت


مدت محدود با ایجاد احساس فوری در بازدیدکنندگان ، احساس می کند که اگر بلافاصله از این معامله استفاده نکنند ، دیگر دسترسی به معامله را از دست می دهند. مهلت تبلیغات یا پیشنهاد خود را ارائه دهید و آن را به وضوح در صفحه فرود نسل اصلی خود به اشتراک بگذارید. سپس به مخاطبان خود یادآوری کنید که چرا نمی خواهند این موارد را از دست بدهند!


10. اثبات اجتماعی


رابرت سیالدینی ، روانشناس اجتماعی و نویسنده کتاب پرفروش نفوذ: روانشناسی اقناع نیویورک تایمز ، اثبات اجتماعی را به عنوان یکی از م mostثرترین روشهای تأثیرگذاری بر رفتار و تصمیم گیری شخص ذکر می کند. با توجه به این نکته ، برای اطمینان خاطر بازدیدکنندگان و ایجاد تمایل به پیوستن به آنها ، به مشتریان خود شهادت دهید ، نظرات و سایر اشکال اثبات اجتماعی را در صفحات دستیابی به سرب خود ثبت کنید.


اگر مارک های معتبر به شما اعتماد می کنند یا در انتشارات شناخته شده ای از شما معرفی شده اند ، آرم آنها را به طور برجسته به اشتراک بگذارید. نشانه های بصری یک احساس فوری از آشنایی ایجاد می کنند که بر برند شما تأثیر مثبت می گذارد. در نهایت ، اثبات اجتماعی اعتماد را ایجاد می کند - یک ماده اساسی در روند تبدیل.


11. اعتماد ایجاد کنید


کاربران اغلب از پر کردن فرم در صفحات فرود احتیاط می کنند ، زیرا آنها می دانند این فرم ها برای جذب مردم به کانال فروش طراحی شده اند. چطور بازدیدکنندگان شما می توانند سه بار در روز با تماس های فروش و ایمیل پر شوند؟ یا باز هم بدتر ، در نهایت در لیستی فروخته می شوید که به مشاغل دیگر فروخته شده است؟


اثبات اجتماعی یکی از راه های ایجاد اعتماد و بهبود اعتبار برند است. اما ، این تنها سیگنالی نیست که افراد به دنبال آن می گردند. ابتدا از اصول اولیه مراقبت کنید: اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما ایمن است و هر پیوند و دکمه عملکردی دارد. سپس سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روشنی توضیح دهید و به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که چگونه از اطلاعات آنها استفاده خواهید کرد. اگر آنها مجبورند اطلاعات کارت اعتباری خود را برای ثبت نام در یک دوره آزمایشی رایگان وارد کنند ، درمورد اینکه یا چه زمانی شارژ مکرر اتفاق می افتد ، در اولویت باشید و به آنها بگویید که چگونه می توانند انصراف دهند.


12. جذابیت احساسی


حتی منطقی ترین افراد ابتدا در سطح پایه تحت تأثیر احساسات قرار می گیرند. آنها ممکن است از منطق برای حمایت یا رد احساس روده استفاده کنند ، اما این احساس روده باید ابتدا قبل از شروع بقیه مراحل تصمیم گیری اتفاق بیفتد.


آنتونیو داماسیو ، متخصص مغز و اعصاب دریافت که افراد در تصمیم گیری بسیار دشوار هستند (مانند پر کردن فرم صفحه ورود به سایت خود یا نه) احساسات غایب. به عبارت دیگر ، احساسات به همان اندازه که هر استدلال منطقی درگیر این فرآیند است ، برای تصمیم گیری شخص برای اقدام بسیار مهم است.


با این حساب ، یک صفحه فرود ایجاد کنید که از چگونگی تفکر مردم تقلید کند: ابتدا یک واکنش احساسی برانگیخته و سپس از داده ها یا استدلال های خود برای حمایت از عملی که می خواهید انجام دهند استفاده کنید.


13. اطمینان حاصل کنید که در تلفن همراه نیز به همان اندازه موثر است


بسیاری از وب سایت ها می بینند که بیش از نیمی از بازدید آنها از طریق دستگاه تلفن همراه انجام می شود. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از یک طراحی پاسخگو در یک دستگاه تلفن همراه جذاب و کاربر پسند استفاده کرده است. این به ویژه برای فرم ها صدق می کند! هیچ کس دوست ندارد فرم های تلفن خود را پر کند ، بنابراین اگر استفاده از آنها در تلفن همراه تا حد ممکن بدون درد نباشد ، مخاطبان شما دور نخواهند ماند. حتی اگر وب سایت شما پاسخگو است ، طراحی را برای دسک تاپ و موبایل تنظیم کنید تا تجربه بین دستگاه ها را کنترل کنید.