Check My Links

Check My Links یک برنامه افزودنی Google Chrome است که می توانید برای اطمینان از عملکرد پیوندهای شما در صفحات وب داخلی یا خارجی از آن استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواستید اصطلاحی را در ویکی پدیا جستجو کنید ، Check My Links می تواند به شما بگوید که در کل صفحه ویکی پدیا چند پیوند دارد و بسیاری از آن پیوندها خراب است.


این مفید است زیرا می توانید بلافاصله (یا امیدوارم ، قبل از فعال شدن یک صفحه) پیوندهای خراب را اصلاح کنید. Check My Links با توجه به سازندگان آن برای توسعه دهندگان ، ویرایشگران محتوا و طراحان وب ایده آل است.


در اینجا چند نمونه دیگر از موارد Check My Links آورده شده است:


هر پیوند را در صفحات وب خود بررسی کنید و تمام پیوندهای نامعتبر و خراب را شناسایی کنید.

پیوندهای خوب را به رنگ سبز و پیوندهای خراب را با رنگ قرمز برجسته کنید.

با یک کلیک همه پیوندهای بد خود را به کلیپ بورد خود کپی کنید.



browseo رایگان ابزار جستجوگرها



BROWSEO یک مرورگر جستجوگرها است که به شما امکان می دهد صفحه وب خود را در قالب حذف شده مرور کنید تا بتوانید UX و محتوای آن را تجزیه و تحلیل کنید و همچنین از SEO آن اطلاعات کسب کنید. هنگامی که URL را وارد کردید ، خروجی HTML شما را تطبیق می دهد تا بتوانید ساختار صفحه ، عبارات جستجو بهینه شده و سایر عوامل مرتبط با SEO را درک کنید.


نمونه هایی از آنچه می توانید با BROWSEO انجام دهید عبارتند از:


تعداد کلمات صفحه را بدست آورید.

کد پاسخ سرور خود را کشف کنید.

تعداد پیوندهای داخلی و خارجی صفحه خود را تعیین کنید.

عناوین موجود در صفحه وب خود را شناسایی کنید.

تمام اطلاعات متا خود را دریافت کنید (به عنوان مثال برچسب عنوان ، توضیحات متا).



بعد ، بیایید برخی از ابزارهای پرداخت شده SEO را بررسی کنیم. (توجه داشته باشید که برخی از این ابزارها دارای دوره آزمایشی رایگان هستند. برخی نیز برنامه هایی کاملا رایگان ارائه می دهند اما از نظر انعطاف پذیری و سفارشی سازی محدودیت هایی دارند.)



ahrefs ابزار جستجوگرها


قیمت: آزمایش هفت روزه با 7 دلار ، 99 دلار در ماه برای Lite ، 179 دلار در ماه برای استاندارد ، 399 دلار در ماه برای پیشرفته ، 999 دلار در ماه برای آژانس


Ahrefs یک منبع SEO پیشرفته است که ویژگی وب سایت شما را بررسی می کند و پروفایل های کلید واژه ، پیوند و رتبه بندی را تولید می کند تا به شما کمک کند تصمیمات بهتری در مورد محتوای خود بگیرید.


برخی از ویژگی های اصلی آن عبارتند از:


Site Explorer ، که عملکرد صفحات وب خاص را در وب سایت شما نشان می دهد.

Content Explorer که به شما امکان می دهد صفحات وب با عملکرد بالا را در زیر کلمات کلیدی و موضوعات خاص جستجو کنید.

Keywords Explorer ، که میزان جستجوی ماهانه و نرخ کلیک کلمات کلیدی خاص را ایجاد می کند.

حسابرسی سایت ، که عمودی مشخص را در دامنه شما جستجو می کند و تعدادی از مسائل فنی را در سطح صفحه نشان می دهد.


هنگام استفاده از Keyword Explorer ، Ahrefs همچنین "موضوع اصلی" کلمه کلیدی مورد جستجو را تولید می کند. موضوع اصلی یک کلمه کلیدی کلمه کلیدی گسترده تری با حجم جستجوی بالاتر از کلمه کلیدی مورد نظر شما است ، اما احتمالاً مخاطب و پتانسیل رتبه بندی یکسانی دارد. این به شما فرصت ارزشمند سئو می دهد.