مردم از پیام های الکترونیکی برای برقراری ارتباط با دوستان و اقوام استفاده می کنند. شرکت ها از آن برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنند.


به گفته مک کینزی ، علی رغم افزایش رسانه های اجتماعی طی سالهای گذشته ، ایمیل 40 برابر بیشتر از فیس بوک یا توییتر در جذب مشتری جدید موثر است.


چیز ارزشمندی اهدا کنید


وبلاگ نویسان معروف اغلب درمورد تعداد ایمیل های جمع آوری شده خود رجز خوانی می کنند


چیزی شبیه به این خواهید دید:


"10 هزار مشترک و تعداد آنها در حال افزایش است."


نه به این دلیل که آنها اعداد را دوست دارند. چنین تعداد عظیمی تجارت آنها را رشد می دهد. در واقع ، ارزش وب سایت های این روزها با تعداد مشترکین آنها اندازه گیری می شود.



ایمیل های خود را برای تجربه تلفن همراه بهبود ببخشید


موبایل آینده همه چیز است.


مرگ رومیزی نزدیک است. اکنون سالهاست که فروش کامپیوترهای رومیزی رو به کاهش است.


269.7 میلیون کامپیوتر در سال 2016 حمل شده است. این رقم 6.2 درصد کمتر از رقم فروخته شده در سال 2015 است.


مردم رایانه های قدیمی خود را عوض نمی کنند. در عوض ، آنها فقط از تبلت یا تلفن های هوشمند استفاده می کنند.


54٪ ایمیل ها اکنون در تلفن همراه باز هستند. دسک تاپ تنها 19٪ از کل ایمیل های باز را تشکیل می دهد.



مشترکان غیرفعال را دوباره درگیر کنید


هدف قرار دادن مشتریان فعلی اغلب هزینه کمتری نسبت به مشتریان جدید دارد.


همین مورد در مورد بازاریابی از طریق ایمیل نیز صدق می کند.


جذب مشترکان موجود آسان تر از تلاش برای به دست آوردن مشترکان جدید است. مشترکان موجود بسیار بیشتر از مشترکان جدید در مورد شما می دانند.


تقریباً در همه لیست های ایمیل برخی از مشترکان غیرفعال وجود دارد. طبیعی نیست که درصد خاصی از مشترکان شما با پیام های شما تعامل نداشته باشند.


این مشترکان غیرفعال در صورت انجام کار صحیح هنوز هم می توانند مشتری شوند و حتی دوستان خود را معرفی کنند.



مشترکین را تقسیم کنید


تقسیم بندی لیست های ایمیل به شما کمک می کند نرخ باز و کلیک بهتری داشته باشید.


چرا تقسیم بندی ایمیل کار می کند؟


اگر شما 1000 نفر در لیست های ایمیل خود مشترک هستید ، بیشتر آنها نیازها و علایق مختلفی دارند.


فرض کنید شما یک وبلاگ بازاریابی دارید و ایمیل ها را جمع می کنید.


برخی از مشترکان ممکن است بیش از SEO به یادگیری بازاریابی محتوا علاقه مند باشند. در حالی که برخی ممکن است به بازاریابی در شبکه های اجتماعی علاقه مند باشند.



از اتوماسیون استفاده کنید


طبق گزارشی از سوی فارستر ، بازاریابان B2B که از اتوماسیون بازاریابی استفاده می کنند به طور متوسط ​​10٪ خط تولید فروش خود را افزایش می دهند.


اتوماسیون ایمیل زیرمجموعه اتوماسیون بازاریابی است.


اتوماسیون ایمیل نه تنها منجر به Lead می شود. این باعث خرسندی مشتریان موجود و تشویق آنها برای استفاده از محصول شما خواهد شد.


این امر باعث افزایش فروش ، بشارت و خریدهای اضافی می شود.



ایمیل های خود را شخصی سازی کنید


شخصی سازی ایمیل های شما باعث افزایش تعامل می شود.


این باعث می شود ایمیل های شما بیشتر به مشتری مرتبط و مفید باشد.


ایمیل های شخصی شده نرخ معاملات 6 برابر بیشتر را ارائه می دهند ، اما 70٪ از مارک ها از آنها استفاده نمی کنند.


اگر ایمیل های بازاریابی خود را سفارشی نکنید ، بسیاری از فرصت های فروش را از دست می دهید.


شخصی سازی فقط به استفاده از نام افراد در پیام ها محدود نمی شود. راه فراتر از آن است.


در زیر یک مثال عالی از سفارشی سازی ایمیل JetBlue آورده شده است. آنها می دانند که "اکنون 365 روز ایمیل ارسال کرده اند."



هر از چند گاهی محتوای اختصاصی ارسال کنید


انحصاری یک تکنیک قدرتمند بازاریابی است که سالهاست بسیاری از مارک ها از آن استفاده می کنند.


اپل از آن استفاده می کند. این یکی از دلایلی است که گرچه با ارزش ترین شرکت دنیا است اما در صنعت گوشی های هوشمند فقط سهم بازار کمی دارد.


با اختصاصی بودن ، می توانید مشترکان ایمیل بیشتری دریافت کرده و فروش بیشتری داشته باشید.


ایده می تواند ایجاد محتوای اختصاصی باشد که فقط برای مشترکان ایمیل در دسترس باشد.


همچنین می تواند یک محصول باز فقط برای لیست ایمیل شما ایجاد کند.


برای ایجاد ارتباط عمیق تر با مشترکان ایمیل می توانید از منحصر به فرد بودن استفاده کنید.




A / B همه چیز را آزمایش کنید. دکمه ، رنگ ، طرح و شکل.


بازاریابان دیجیتال A / B طراحی وب سایت ، تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات Google AdWords و صفحات فرود خود را آزمایش می کنند. همین مورد در مورد بازاریابی از طریق ایمیل نیز صدق می کند.


شما باید به طور مداوم در حال آزمایش نامه های الکترونیکی خود باشید.


در اینجا کارهایی که باید برای آزمون A / B انجام دهید وجود دارد:


تماس برای اقدام (به عنوان مثال: "اکنون بخرید" در مقابل "ما را امتحان کنید")

خطوط موضوع

گواهینامه ها (یا بدون گواهی)

قالب پیام (یک یا دو ستون یا موقعیت های مختلف برای موارد مختلف)

شخصی

تست بدن

نشانی

متن نهایی

تصاویر

با پیشنهادهای مختلف آزمایش کنید


توجه: همه لیست را به یک باره آزمایش نکنید.


قبل از آزمایش دو یا چند مورد دیگر ، یک یا دو مورد را انتخاب کنید و ببینید که چگونه این کار باعث بهبود تبدیل شما می شود.