آیا تا به درحال حاضر تفکر نموده اید , تابلوهایی که در خانه و یا این که محل کارمان برای زیبایی یا این که یادگاری یا این که ارشاد نصب کرده ایم قادر است یک سیستم گرمایشی نیز باشد .


رادیاتور شیشه ای همان گونه که از نامش پیداست سیستمی گرمایشی می‌باشد که از دو نصیب دارای اهمیت رادیاتور ( نصیب گرمایشی ) و شیشه ( نصیب دکوراتیو ) ساخته شده شده‌است . رادیاتور شیشه ای محصولی امروزی و قشنگ هست که تا به امروز اعتنا اکثری از قشنگ پسندان را به خویش جلب نموده است . .


به علت گستردگی این سیستم در بدور تا به دور ساختمان , همچون کمربندی گرمایشی ساختمان را در خویش تسلط کرده و گرمایشی مطبوع و یکنواخت را تولید میکند . فرآیند انتقال حرارت درین دسته رادیاتورها به‌این شکل است که آبگرم مایحتاج سیستم از یک دیگ که در موتورخانه ساختمان جای‌دارد یا این که پکیج تامین میگردد .

با گردش آب گرم در سیستم رادیاتور قرنیز , گرما به هوای اتاق انتقال میابد و آب در گردش که سرد شده‌است , از سیستم بیرون شده و از روش لوله ها به موتورخانه یا این که پکیج بر می‌گردد . با تکرار این


سیکل رادیاتور های قرنیزی مجدد توسط آبگرم تغذیه می شود و فرآیند گرمایش تکرار می‌گردد . یکی‌از مزیت های منحصربه‌فرد رادیاتورهای قرنیزی بازده فراتر و مصرف انرژی باصرفه خیس است .

مال به کار رفته در رادیاتور قرنیزی آترین آلومینیوم محرمانه ۶۰۶۳ میباشد که مطابق استاندارد ۳۶۰ اداره ملی استاندارد کشور‌ایران برای سیستم های گرمایشی آلومینیومی الزامی شده‌است . سیستم رادیاتور قرنیزی بجهت توزیع یکنواخت دما در سراسر محیط , سرعت گرمایش بالایی را هم داراست .


استدلال تقاضای بالای رادیاتور شیشه ای

رادیاتور شیشه ای دارنده مزایایی اعم از امروزی و خوشگل بودن , مقاومت بالا , تنوع در طرح و بعد ها , سازش با چیدمان داخلی , گرمایش مطبوع , سازگار با رادیاتور قرنیزی و سازگار با سیستم هوشمند سازی و … می‌باشد . در کنار این مشخصات مهم‌ترین مزیتی که منجر شده تا این دسته رادیاتور فراگیر شود قابلیت ایجاد با تصاویر دلخواه مشتری می‌باشد .

این خصوصیت منحصربفرد سبب ساز شده‌است تا قشرها گوناگون جامعه با اعتنا به نیاز خویش از این گونه رادیاتور سود ببرند . تنوع تصویر در رادیاتور شیشه ای امتیاز مطابقت و همخوانی آن را با کاربری ساختمان تولید کرده است به عنوان مثال :


رادیاتور شیشه ای در کافی شاپ

یکپارچگی چیدمان داخلی در محل کسب و کار یک کدام از دست اندرکاران حیاتی انگیزشی اشخاص و مخاطبین در محل می‌باشد . به صورت نمونه در مکانی نظیر کافی شاپ , به کارگیری از عکسی نظیر فنجان قهوه در رادیاتور شیشه ای می‌تواند احساس جذابی را به مشتریان القا کند .

در واقع رادیاتور شیشه ای این قابلیت و امکان را مهیا آورده است تا رادیاتورها که جزء عنصرها لبریز دردسر در چیدمان داخلی بوده اند هم اکنون در کنار گرمایش مطبوع به عنصری مثبت در بهبود فضای داخلی تبدیل شوند .


رادیاتور شیشه ای در مطب پزشکان

مطب پزشکان , بیمار‌ستان ها و درمان گاه ها یک کدام از فضاهایی است که باتوجه به کاربری آن می توان از طرح هایی برای آگهی , زیبایی و یا این که جزو چیدمان داخلی استفاده کرد .


از رادیاتور های شیشه ای در دانش گاه ها , مرکزها آموزشی , مدرسه ها و مهد کودکان , ساختمان های مسکونی , اداری و تجاری , هتل ها , ماشین کرایه ای های هواپیمایی , لابی ساختمان بلند ها , تالارهای پذیرایی , رستوران ها , سالنهای همایش , فرهنگی , زیبایی , ورزشی و استخرها , مرکز ها خرید , فرودگاه , مساجد , موسسات و سازمانها و اکثری از فضاهای دیگر بطور گسترده ای می توان بهره مند شد .