نیاوران یکی از محله هاى شمال شهر تهران و منطقه شمیران است که در دامنه‌های جنوبی رشته کوه البرز قرار دارد. این محله که بخشی از منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات می‌باشد، از شمال با ارتفاعات کلک‌چال، از غرب با تجریش، از شرق با دارآباد و از جنوب با فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب هم‌مرز است.

به خاطر شیب موجود در منطقه، ساختار معماری ویژه‌ای در آن به چشم می‌خورد. همچنین واقع شدن در ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا، آب و هوایی سرد تر از دیگر نقاط تهران را باعث شده‌است.

خیابان نیاوران که در حال حاضر به نام خیابان شهید باهنر شناخته می‌شود، خیابان اصلی این منطقه است و میدان نیاوران را به میدان قدس متصل می‌کند.

بر اساس یک ریشه‌شناسی عامیانه، منطقهٔ نیاوران در گذشته پر از نیزارهایی بوده‌است که مردم برای جمع‌آوری و استفاده از نی‌های موجود در آن به این منطقه می‌رفتند و همراه خود نی می‌آوردند؛ به همین خاطر این منطقه به «نی‌آوران» معروف می‌شود که به مرور زمان به «نیاوران» تغییر نام پیدا می‌کند.


اماکن مهم نیاوران

کاخ نیاوران

پارک نیاوران

فرهنگسرای نیاوران

تکیه نیاوران ( از قدیمی‌ترین و مشهورترین تکیه‌های تهران )

ساختمان اصلی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی که در گذشته دفتر کار فرح پهلوی بوده‌است (در حاشیه میدان نیاوران)

شهرداری منطقه یک تهران (در انتهای خیابان نیاوران)

ورزشگاه شهدای نیاوران

برخی از محلات نیاوران


صاحب‌قرانیه

حصاربوعلی

جمال آباد

منظریه

جماران

جمشیدیه

گل سنگ

نخجوان

دزاشیب

کاشانک

گلاب‌دره

بوکان

آجودانیه


تاریخچه لوله کشی و لوله بازکنی

سابقه زیادی از استفاده لوله بازکن جهت انجام لوله بازکنی نیاوران وجود ندارد و همچنین میتوان این مورد را در شهرهای قدیمی تر و بزرگتر مانند شهرهای کشور آمریکا مشاهده کرد ، زیرا سیستم های لوله کشی شهری تا اوائل قرن بیست و یک در خانه های آمریکایی طبقه متوسط ​​به راحتی در دسترس نبودند.


قبل از این زمان، آمریکایی ها اغلب پس از استفاده از آب آنها را در حوض ها جمع آوری و سپس دفع می کردند. سیستم های لوله کشی فاضلاب محدود به تدریج با لوله های سربی راه اندازی شد ، اما زمانی که خواص سمی سرب بیشتر شناخته شد ، لوله سازی با آهن گالوانیزه بازسازی شد .

در نهایت مبارزه علیه لوله های فولادی گالوانیزه خورنده ، منجر به جایگزینی لوله های مسی و پلاستیک (PVC) در دهه 1960 جایگزین آنها شد.


روش های سنتی لوله بازکنی نیاوران

شما یک لحظه در نظر بگیرید که به یکباره در هنگام مهمانی لوله های فاضلاب سینک ظرفشویی شما دچار گرفتگی شود ، آن موقع چه فاجعه ای خواهد رخ داد و شما دچار مشکل بزرگی خواهید شد. یکی از بهترین روش ها بکار بردن مقداری نوشابه گازدار و مقداری سرکه و جوش شیرین جهت لوله بازکنی می باشد.


استفاده از این محلول که یک محلول شیمیایی بی خطر و ارزان قیمت جهت لوله بازکنی نیاوران می باشد برای شما مقرون به صرفه و بدون ضرر رساندن به سیستم لوله کشی شما می باشد.


استفاده از این روش می تواند بهترین نتایج را به شما بدهد. بسیاری از تمیز کننده های فاضلاب حاوی مواد شیمیایی هستند که هنگام تماس با ماده آلی در لوله فاضلاب گرما تولید می کنند و این گرما می تواند خاصیت و حالت لوله های پی وی سی را تغیر دهد و در صورتی که به درستی استفاده نشود، به سیستم لوله کشی فاضلاب شما آسیب برساند.

لوله بازکنی نیاوران مشکل زندگی آپارتمان نشینی

امروزه گرفتگی و مسدود شدن لوله های فاضلاب شهری به یک مشکل و یا یک معضل بزرگ در ساختمان ها تبدیل شده است. به دلیل اشتراکی بودن لوله های اصلی ساختمان و عدم رعایت در نظافت لوله ها ، درصد بروز مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب به مراتب بیشتر از گذشته گشته و نیاز به خدمات لوله بازکنی نیاوران و تخلیه چاه نیاوران و همکاران لوله بازکن ما بسیار بیشتر احساس می شود. از جمله مهمترین مشکلات موارد زیر می باشد :


گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه

گرفتگی سینک ظرفشویی آشپزخانه

گرفتگی لوله فاضلاب حمام

گرفتگی لوله کفشور پارکینگ، پشت بام، بالکن تراس و حیاط منازل


البته قابل ذکر است که اگر درهنگام بروز مشکل از متخصصین و سرویسکاران لوله بازکنی و تخلیه چاه با تجربه استفاده کنید ، مشکل شما براحتی برطرف می شود و ارائه یک کار با کیفیت از طرف ما به همراه قیمت مناسب و ارائه ضمانت نامه ، قطعا باعث جلب اعتماد طرفین خواهد شد و پلی خواهد بود برای همکاری های آینده ، جهت ارائه خدماتی دیگر می باشد.


نحوه لوله بازکنی در نیاوران

لوله بازکنی نیاوران با داشتن نیروهای متخصص و مجرب و متعهد آماده ارائه با کیفیترین خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه با نازل ترین قیمت به شما همشهریان عزیز می باشد. یکی از متداولترین روش های لوله بازکنی ، لوله بازکنی با استفاده از دستگاه ژنراتور برقی (فنر) می باشد.

که اکثر سرویسکاران لوله بازکنی نیاوران از دستگاه ژنراتور برقی به منظور رفع انسداد لوله از آن استفاده می کنند. دستگاه ژنراتور برقی دارای فنر بسیار بلندی است که درون محفظه مخصوص آن قرار گرفته است.

این فنر به درون مجرایی که دارای گرفتگی است فرستاده شده و سپس با روشن کردن دستگاه فنر شروع به گردش می کند و باعث رفع هر گونه گرفتگی از داخل لوله فاضلاب می شود.



لوله بازکنی ارزان سریع نیاوران

قبل از هر چیز ما می توانیم با استفاده از روش های سنتی اقدام به باز کردن لوله های فاضلاب کنیم.


انواع لوله بازکنی ارزان سریع تهران

تلمبه دستی :

هیدرولیک تخلیه دستی معمولا برای لوله بازکنی بخش هایی از لوله های فاضلاب با عمق کم طراحی شده است. مزایای استفاده از دستگاه های لوله بازکنی دستی شامل هزینه کمتر و در دسترس بودن از طریق فروشگاه محلی می باشد. با این حال، نقاط ضعفی دارند که عبارتند از دسترسی که به طور معمول محدود به عمق کم می باشند.


استفاده از فشار هوا ، لوله بازکنی ارزان تهران

پاک کننده های تخلیه هوا، از دی اکسید کربن، هوا یا گازهای دیگر جهت لوله بازکنی استفاده می کنند تا غشای انباشته شده در لوله فاضلاب را از بین ببرند. گاز شتاب دهنده نیرویی را در آب ایستاد ایجاد می کند که می تواند رسوباتی را که در قسمتی از لوله انباشته شده اند را باز کنند.

توصیه لوله بازکنی نیاوران ، لوله بازکن های خانگی

می توان از آب جوش به این صورت که آن را در دهانه های لوله فاضلاب برای تمیز کردن صابون و موهای زدن مو... بریزیم و استفاده کنیم.

مواد شیمیایی که جهت برطرف کردن گرفتگی اغلب توصیه می شود می توان از سرکه (یک اسید ضعیف) که بی اثر هستند اما خطرناک نیستند استفاده کرد. همچنین با استفاده از نوشابه های گازدار و سرکه برای برطرف کردن چربی و لک ها استفاده کرد.


منبع: https://tasisatkaveh.ir/%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%84%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DA%A9%D9%86%DB%8C/