هنگامی که فرهنگ و شادی های زیبایی به میان می آید ، جهان قرن هاست که به دلیل نشانه های تسلط بر همه چیز از آشپزی گرفته تا لباس تا تزئین ، به فرانسوی ها روی آورده است. بنابراین چگونه می توانید با اطمینان از این حس گریزان "شیک فرانسوی" در خانه خود لذت ببرید؟ با چند نکته از طراحان داخلی دکور Aid ، در اینجا نحوه تزئین فرانسوی برای ترکیب نهایی از بالا و پایین ، قدیمی و جدید آورده شده است.

اطلاعات را حفظ کنید

ایده هایی در مورد چگونگی تزئین فرانسوی
فرانسوی ها با توجه به دنیای پیرامون خود ضمن داشتن وفاداری به بهترین عناصر دوره های گذشته ، به دلیل ماندن در روند شناخته شده اند. بنابراین با الهام گرفتن از سیستم عامل های متداول مانند آپارتمان تراپی ، پینترست و اله دکور برای الهام گرفتن ، تاریخچه ها و روندهای تزئینی و زیبایی شناسی را به روز کنید.

بروید

نحوه تزئین هک های فرانسوی
در حالی که در بسیاری از خانه های فرانسوی کم نظیری وجود دارد ، ملت کسی نیست که از لحظات مبهم دور شود. برای حفظ زیبایی چشم ، افزودنیهای بیانیه ساز را با رنگهای جسورانه و شبحهای منحصر به فرد به حداکثر سه نفر حفظ کنید تا چشم متمرکز و سرگرم شود.

استفاده از اثرات برجسته خود را

نحوه تزئین فرانسوی و پاریسی
پاتیناهای پیری طبیعی و روزمره لباس و پارگی را برای داشتن یک زندگی سالم و ثروتمند جشن بگیرید که ضمن احساس اصالت برای شما ، آرامش بخش خواهد بود. به جای پالایش و مجدداً مبلمان اثاثیه گرامی ، از حالت پریشانی آنها به عنوان ابزاری برای افزودن بافت در یک فضا استفاده کنید.

یک مخلوط بالا / پایین ایجاد کنید

نحوه تزئین ایده های مبلمان فرانسوی
درست مانند لباس ، عناصر یک اتاق به احتمال زیاد از منابع مختلفی ناشی می شود - و این یک چیز خوب است. به جای انتخاب یک سالن نمایش یک نت ، جایی که همه چیز در آن منطبق باشد ، قطعاتی را که زیاد و پایین هستند برای یک احساس زودگذر مخلوط کنید و مطابقت دهید ، در حالی که آزادی بیشتری برای بازی با شما دارند ، برای شما بی نظیر خواهد بود.

از تاریخ بخواهید تحقیق کنید

نحوه تزئین راهنمای فرانسوی
عناصر و نقوش کلاسیک ساده ترین راه برای تزئین فرانسوی را برای داشتن احساس غنی و آشنا در هنگام بالا بردن یک اتاق با امتحان شده و واقعی ، انجام می دهند. به شکاف های کوچک ، نقوش یونانی ، عتیقه های فرانسه و لوازم جانبی مجسمه ای فکر کنید.

BLAST FORMAL / CASUAL BLAST

نحوه تزئین الهام فرانسه
با استفاده از قطعات قدیمی و جدید با یافته های مجلل و تکه های پرنعمت و زیبایی برای خوشگذرانی به زندگی نگاه کنید تا زیبایی دور از دسترس نداشته باشد. دوباره ، همه چیز در مورد ایجاد یک ترکیب عجیب و غریب است که کمتر مانند یک نمایشگاه و بیشتر به یک پناهگاه احساس می شود.

با استفاده از JUXTAPOSITIONS بازی کنید

نحوه تزئین فرانسوی برای آشپزخانه
با جفت شدن خود بازیگوش باشید و برای ایجاد لحظات مکالمه ای شگفت انگیز که همه باعث می شود همه در مورد ترکیب های غافلگیرکننده ای که در خانه خود ایجاد کرده اید صحبت کنند ، بازیگوش باشید.

با رنگ بازی کنید

نحوه تزئین طرح رنگ فرانسوی
اگر siluettes های جسورانه برای شما مناسب نیست ، آن را با استفاده از چشم نواز رنگ غیر منتظره نگه دارید و در دوزهای کوچک مانند صندلی کناری ، نیمکت ، یک چاپ هنری و تقریباً در مورد هر اضافات کوچک که به راحتی می توانید چاپ کنید چاپ کنید. تازه کردن اتاق سریع

آن را حفظ کنید

نحوه تزئین یک ظاهر طراحی شده حداقل فرانسوی
از آنجایی که سبک طراحی به دنبال ترکیبی از یافته ها است ، این نکته را بخاطر بسپارید که برای داشتن حس قضاوت در ظاهر ، یک ویرایش محکم ضروری است. برای به دست آوردن ظاهر مناسب ، چند قسمت از اتاق را دست نخورده و غیرمستقیم بگذارید تا چشم به هم بخورد.

قوانین را دنبال نکنید

نحوه تزئین قوانین فرانسه
قوانین خودت را بساز. با ترکیبی که ایجاد کرده اید هنگام تزئین فرانسوی ، خلاق ، مدبر و مطمئن باشید زیرا در واقع هیچ راه غلطی یا درست برای تسلط بخشیدن به ظاهر وجود ندارد ، زیرا این همه مربوط به یک نوع است.