گلکسی نوت 20 اولترا، جدیدترین پرچمدار سامسونگ به حساب می‌آید که ماه گذشته معرفی و روانه بازار شد. سامسونگ برای این دستگاه مشخصات برجسته‌ای مانند نمایشگر 120 هرتز، محافظ گوریلا گلس ویکتوس، دوربین‌های باکیفیت و باتری 4500 میلی آمپرساعتی در نظر گرفته است.

اگر به خاطر داشته باشید، در بررسی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ ما تجربه خوبی از باتری این دستگاه نداشتیم و عملکرد آن را چندان درخشان ندیدیم. اما باتری این گوشی در مقایسه با رقیبان به چه صورت خواهد بود؟

مقایسه سرعت تخلیه شارژ نوت 20 اولترا و آیفون 11 پرو مکس

کانال یوتیوب PhoneBuff در جدیدترین ویدیوی خود یک بار دیگر به سراغ گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ رفته تا سرعت تخلیه شارژ باتری این گوشی را با رقیب کوپرتینویی آن، یعنی آیفون 11 پرو مکس اپل بسنجد. او به سبک همیشگی ویدئوهای خود، با استفاده از یک دست روباتیک، این مقایسه را انجام می‌دهد.

این روبات به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که عملیات مشابهی را بر روی هر دو گوشی اجرا می‌کند، برنامه‌ها را همزمان باز کرده و دستورات یکسانی اجرا می‌کند.

این شامل برقرای تماس به مدت چندین ساعت، ارسال پیام، باز کردن برنامه‌هایی مانند ایمیل، وبگردی اینستاگرام و یوتیوب می‌شود. البته در این میان چیزی در حدود 16 ساعت هم نمایشگر گوشی‌ها خاموش خواهد بود، تا تست شباهت بیشتری به استفاده کاربر از گوشی در دنیای واقعی داشته باشد.