سازمان بهداشت جهانی تابش الکترومغناطیسی را به عنوان ماده سرطان زای احتمالی طبقه بندی می کند.اما سوال اصلی این است که این اشعه ها تا چه حد مضر هستند.البته بحث در مورد مضر بودن یا نبودن این اشعه ها فقط به تلفن های همراه و پوشیدنی ها محدود نمی شود.


معایب مچ بند هوشمند


باید گفت که آنها موفق شدند و اکنون برای شما بسیار آسان تر است که بفهمید کدام پیام برای شما ارسال شده است ، اما این بهانه ای برای خرید ساعت هوشمند نیست و اگر این محصولات را خریداری کنیم ، باید بتوانیم از آنها استفاده کنیم خیلی بیشتر.


مشکلات اسمارت واچ سامسونگ


متعلق است اما اخیراً پزشکان و دانشمندان نسبت به استفاده از این فناوری ها هشدار داده و گفتند که این فناوری ها می توانند سلامتی انسان را تهدید کنند.42 است.


معایب ساعت مچی هوشمند


مدت ها است می دانیم که استفاده از تلفن همراه در صورت طولانی نگه داشتن در کنار بدن ما می تواند باعث تومورهای مغزی ، سرطان و فشار خون نامتعادل شود.بسیاری از ما زندگی دیجیتالی خود را مدیون ابزاری هستیم که استفاده می کنیم.به گفته جوئل مسکوویتز ، مدیر مرکز خانواده و سلامت جامعه در دانشگاه برکلی ، استاندارد SAR به خودی خود یک استاندارد گیج کننده است زیرا در درجه اول برای محافظت در برابر اثرات حاد گرمایشی از اشعه مایکروویو طراحی شده است. در ماه های ابتدایی سال 2015 ، اپل و سامسونگ مصرف کنندگان را به استفاده از انواع دستگاه های الکترونیکی نزدیک به بدن تشویق کردند.آنچه جامعه سلامت را نگران می کند قرار گرفتن در معرض مزمن در طولانی مدت به جای اثرات گرما است. با ظهور ساعت های هوشمند در بازار ، بسیاری از والدین ترجیح می دهند این ساعت های جدید را به جای ساعت های کلاسیک به بچه های خود هدیه دهند.


معایب مچ بند هوشمند


استفاده از این دستگاه ها اندازه می تواند باشد.تاکنون هیچ ارتباط علمی بین تابش الکترومغناطیسی ساطع شده از دستگاههای بی سیم روزمره و سرطان زایی آن کشف نشده است.مشکل اصلی این است که در چند ماه گذشته ، این محصول از نظر نرم افزاری پیشرفت چندانی نداشته است و هنوز هم باید در انتظار به روزرسانی های نرم افزاری و سخت افزاری ، یک محصول جدید محسوب شود.خبر خوب این است که اکثر فناوری های پوشیدنی از بلوتوث برای برقراری ارتباط استفاده می کنند که در مقایسه با تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های مجهز به Wi-Fi میزان کمتری از فرکانس رادیویی را منتشر می کند.


مشکلات رایج اسمارت واچ


در حقیقت ، اثبات یا رد این مسئله بسیار دشوار است.مدتی پیش ، اپل یک به روزرسانی جامع را منتشر کرد که سرعت باز شدن برنامه های شخص ثالث را بسیار بالا برد.قرار گرفتن در معرض اشعه تلفن همراه کودک می تواند باعث رفتارهایی مانند بیش فعالی ، ضعف حافظه و اختلال نقص توجه در دوران کودکی شود. وسایلی که علاوه بر نشان دادن زمان ، به عنوان جواهرات مد نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان شخصیت صاحب آنها را حدس زد!


مضرات استفاده از ساعت هوشمند


رسانه های داخلی و خارجی با انعکاس اخباری درباره خرابی ساعت های هوشمند در تلاشند کاربران زیادی را به خود جلب کنند. چیزی که ما ایرانی ها در آن موفق نیستیم. این اولین بار است که دستگاههای بی سیم در چنین دامنه ای گسترده و طولانی بر روی بدن انسان قرار می گیرند ، که به معنای قرار گرفتن بیشتر یا بیشتر در معرض امواج رادیویی است.


مضرات استفاده از اسمارت واچ


می توان گفت که این دستگاه های هوشمند به دلیل عملکردهایی مانند مغناطیس الکترومغناطیسی یا IRM ممکن است طیف وسیعی از تابش مانند امواج رادیویی ، اشعه ایکس یا نور مرئی را منتشر کنند.با این حال ، برخی از کارشناسان ، مانند هیو تیلور از دانشکده پزشکی دانشگاه ییل ، معتقدند که با وجود آزاد شدن سطح انرژی پایین تر از فناوری پوشیدنی در مقایسه با تلفن های هوشمند ، برخی از افراد هنوز هم باید خود را آسیب پذیر بدانند.


مشکل مچ بند هوشمند سامسونگ


خطرات استفاده از فناوری های پوشیدنی برای سلامتی بسیار زیاد است ، زیرا هنگام استفاده از رایانه در سیستم عصبی انسان اعتیاد آور است.جالب اینجاست که تاکنون هیچ نشانه ای از تابش رادیو الکترومغناطیسی کشف نشده است.شاید مهمترین تأثیر دستگاههای پوشیدنی یا ساعتهای هوشمند در این مقاله بر روی پوست انسان ، استفاده از مواد و اجزای آنها باشد.در همین حال ، من تنها کسی نیستم که چنین احساسی دارم و بسیاری از افرادی که ساعت هوشمند خریداری می کنند نیز چنین احساسی دارند.


مزایای ساعت مچی هوشمند


اما سازمان بهداشت جهانی اثرات الکترومغناطیسی را بعنوان ماده سرطان زای احتمالی شناسایی کرده است.بهترین و مهمترین تحقیق در این زمینه آژانس بین المللی تحقیقات در مورد سرطان است ، زیرمجموعه ای از سازمان بهداشت جهانی متشکل از 31 دانشمند از 14 کشور. گرفته شده.اثربخشی این محصول اکنون شما را از پرداخت این مبلغ پشیمان یا ناامید نخواهد کرد. مهمترین دلیل افزایش خطر سرقت است. این کاری است که اگر آیفون خود را پشت سر بگذارید احتمالاً انجام می دهید.


آیا اسمارت واچ ارزش خریدن دارند ؟


مطالعه سال 2010 توسط International Interfunder نشان داد که هیچ ارتباط قوی بین استفاده از تلفن همراه و افزایش خطر تومورهای مغزی وجود ندارد و مرکز بین المللی کنترل و پیشگیری از بیماری در سال 2014 برای اطمینان از اثرات سلامتی تلفن های همراه گفت. اما با گذشت زمان ، فهمیدیم که این تابش ها تأثیر بسیار کمی بر روی چشم ، بدن و مغز انسان دارند. دانشمندان اتحادیه اروپا از سراسر اتحادیه اروپا ، به رهبری دکتر لنارت هاردل ، استاد اپیدمیولوژی سرطان شناسی و سرطان در دانشگاه اوبرتو سوئد ، یک مطالعه جامع انجام داده اند و همه اظهار داشتند که صحبت کردن برای مدت طولانی با تلفن همراه یا تلفن بی سیم خطر.اپل واچ از بلوتوث و وای فای استفاده می کند که هنوز مضر نیستند ، اما سامسونگ GEAR S و دستگاه های فناوری با پردازنده های 3G و 4G برای ساخت مضر هستند.


چرا نباید برای فرزندتان ساعت هوشمند بخرید؟


محققان همچنین به طور فزاینده ای در مورد وجود باتری های قدرتمند در نزدیکی بدن انسان برای مدت زمان طولانی نگران هستند.همچنین می توان گفت ساعت های هوشمند تأثیر بسیار کمی بر روی پوست و مغز انسان دارند.


معایب ساعت مچی هوشمند


هنگام مکالمه با تلفن همراه ، این دستگاه تنها چند سانتی متر از مغز ما فاصله دارد.هنگامی که عینک های گوگل به بازار معرفی شدند ، علاقه اصلی به استفاده از آنها دقیقاً مسئله مجاورت با مغز بود.به همین دلیل ، شرکت های بزرگی مانند سامسونگ-اپل و همچنین شرکت های دیگری مانند شیائومی که ساعت های هوشمند تولید می کنند ، دیگر نمی توانند سیم کارت را در ساعت های هوشمند خود نصب کنند.اگر پاسخ کوتاه است ، می توانید یک پاسخ کوتاه به پیام دریافتی ارسال کنید.


معایب ساعت هوشمند سامسونگ


بنابراین هنگام خرید ساعت هوشمند سعی کنید به دنبال معیارهایی غیر از سیم کارت و Wi-Fi باشید. س isال این است که ، این تحقیق چه راه حلی برای طرفداران تبلت اپل که مشتاقانه منتظر انتشار ساعت آن هستند و همچنین علاقه مندان به گوگل و ویندوز برای خرید ساعت های هوشمند ارائه می دهد؟ روزی آنها یک ساعت هوشمند می خواهند و بعد از مدتی ممکن است چیز جدیدی را بهانه کنند.


عیب یابی اسمارت واچ


جالب است که بتوانید ببینید روزانه چه میزان کالری می سوزانید و آیا می توانید به هدفی که برای خود تعیین کرده اید برسید یا خیر.ساعتهای هوشمند و ابزارهای ردیابی سلامتی و تناسب اندام فناوری بی سیم را قادر می سازد تا مستقیماً با بدن انسان ارتباط برقرار کند و باعث افزایش قرار گرفتن در معرض امواج رادیویی در میان کاربرانی می شود که قبلاً از تلفن های هوشمند ، تبلت ها و لپ تاپ ها استفاده می کردند. ARSAR به معنی انرژی جذب شده توسط بدن در پاسخ به تابش فرکانس رادیویی است.تلفن های همراه و لپ تاپ ها به طور کلی در تست های سرماخوردگی زمان بسیار سختی دارند.


معایب مچ بند شیائومی


فناوری یک اصل جدایی ناپذیر از زندگی امروزی است و فقط باید با احتیاط استفاده شود و کارشناسان معتقدند که کودکان باید از تلفن های همراه و ابزارهای رایانه ای نزدیک به بدن مانند ساعت های هوشمند تا حد ممکن کم استفاده کنند.مشکل از این واقعیت شروع می شود که سال گذشته ، زمانی که اپل ساعت هوشمند خود را معرفی کرد ، می توانستید همین ویژگی ها را در بررسی ها مشاهده کرده و همین مسائل را مشاهده کنید.