وسوسه هر محتوای "گرایش های بازاریابی 2020" این است که آن را با اصطلاحات اصطلاحی بسته بندی کنید و درباره انقلاب مجهز به هوش مصنوعی صحبت کنید که تحول دیجیتال را در سراسر شرکت از نو ایجاد می کند.


ما خوشحالیم که گزارش می دهیم در ماه گذشته در وبینار روندهای 2020 ، ما چنین کاری نکردیم. در عوض ، ما بر روی داده ها و بینش هایی تمرکز کردیم که می توانید به راحتی از آنها برای ایجاد محتوای موثرتر استفاده کنید. همه هفت روند زیر را بیابید - به علاوه ضبط شده از ارائه ما ، برای همه شما مجنون وبینار دیوانه در آنجا.


وبینار کامل زیر را تماشا کنید و قبل از اینکه هولوگرام های بازاریابی روبو با استفاده از هوش مصنوعی کار شما را انجام دهند ، از بازی جلوتر بروید.


سرمایه گذاری در محتوای چندرسانه ای (داده ها از آن پشتیبان تهیه می کنند)


ما سالهاست که در مورد اهمیت فیلم و اینفوگرافیک صحبت می کنیم ، اما بازاریابان در انجام سرمایه گذاری کند عمل می کنند.


این شروع به تغییر می کند ، و شما باید ادامه دهید. هزینه ویدئو در پلتفرم Contently در سال جاری تقریباً 50 درصد افزایش یافته است ، که در شش ماه گذشته افزایش چشمگیری داشته است. و همانطور که در گزارش معیار خدمات مالی خود در اوایل ماه جاری نشان دادیم ، ویدیوها و اینفوگرافیک ها از سایر قالب ها بسیار بهتر عمل می کنند.


معیارهای رابطه عمیق را بپذیرید


هنگامی که ما برای اولین بار در حال ساخت Content’s Performance Analytics بودیم ، روی دیوار تخته سفید خود یک مانترا نوشتیم: مردم ، نه بازدید کنندگان.


ایده این بود که معیارهای رسیدن به غرور مهم نیستند. در عوض ، ما باید روابط مشتریان خود را با مردم بسنجیم.


بازاریابی محتوا از شش سال گذشته از زمانی که بازاریابی محتوا تبدیل به یک امر عادی شده است ، از رشد ROI گذشته است. در ابتدا ، همه افراد تبلیغ شده به معیارهایی مانند دنبال کنندگان ، نمایش ها و بازدید از صفحه می رسند. تا سال 2016 ، تمرکز عمیق تری بر معیارهای تعامل مانند سهام ، بازدیدکنندگان برگشتی و زمان حضور در سایت بود.


محتوای خود را تغییر دهید


در B2B ، یک روش ساده وجود دارد که به شما کمک می کند روابط قوی تری با مردم برقرار کنید: باز کردن مطالب خود.


ما دو هفته پیش به طور کامل در مورد گشودن مطالب شما نوشتیم. وقتی شرکت ها محتوا را جمع می کنند ، غالباً ناخواسته چشم انداز خود را در قیف بازاریابی جهنم می اندازند. نحوه کار این است:


مرحله 1: بازاریابی گزارش ارزشمندی را ارائه می دهد.


مرحله 2: صد نفر به صفحه مقصد گزارش می رسند. هشتاد نفر از آنها بلافاصله آنجا را ترک می کنند زیرا با پر کردن آن فرم جهنم ناگفتنی در صندوق ورودی آنها ایجاد می شود. 20 نفر دیگر فرم را پر می کنند.


مرحله 3: بازاریابی اطلاعات تماس آن 20 نفر را به تیم فروش می دهد.


مرحله چهارم: فروش افرادی که کتاب الکترونیکی را با ایمیل های منفعلانه و تهاجمی و تماس های سرد بارگیری می کنند ، مورد آزار و اذیت قرار می دهد ، حتی اگر تمام کار آنها بارگیری یک مطلب بود.


با انطباق خلاق باشید


بزرگترین شاهکارهای خلاقیت که در زمان خود در Content مشاهده کرده ایم مربوط به بازاریابان شرکت های بسیار تحت نظارت است که باید نحوه کار با انطباق را دریابند.


در خدمات مالی ، مراقبت های بهداشتی و سایر صنایع بسیار تحت نظارت ، یک رابطه کاری ضعیف با رعایت آن می تواند یک برنامه محتوایی را از بین ببرد.


داستان های مبتنی بر داده ایجاد کنید


مارک ها یک مزیت محتوای کلیدی نسبت به شرکت های رسانه ای دارند: داده ها و تحقیقات اختصاصی.


تحقیقات اصلی ساده ترین راه برای ایجاد مشارکت اجتماعی ، مطبوعات و بک لینک است. یکی از نمونه های مورد علاقه ما داشبورد athenahealth’s فصل آنفلوآنزا است. هم مفید است (برای متخصصان پزشکی و خبرنگاران که شیوع آنفلوآنزا را ردیابی می کنند) و هم کمی رعب آور است - به خصوص اگر در پنسیلوانیا زندگی می کنید ، جایی که 8.37٪ از کل ویزیت های مراقبت های اولیه علائم شبیه آنفولانزا را در خود دارد.


سرمایه گذاری در توزیع دقیق تر


بزرگترین اشتباهی که بسیاری از بازاریابان مرتکب می شوند ، عدم سرمایه گذاری در توزیع محتوای خود است.


اگر می خواهید مخاطب ایجاد کنید ، رسانه های پولی دوست شما هستند - به ویژه در فیس بوک ، که همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین کانال های توزیع محتوا است. فقط منطقی است اگر می خواهید 500 دلار برای تولید یک محتوا هزینه کنید ، چرا 500 دلار دیگر هزینه نمی کنید تا اطمینان حاصل کنید که سه برابر بیشتر مردم آن را می بینند؟


و اگر محتوا واقعاً خوب باشد ، توزیع پولی تأثیر قطره ای فوق العاده ای دارد. به شما کمک می کند مشترکان ایمیل و دنبال کنندگان اجتماعی بیشتری تولید کنید و حتی می تواند باعث تقویت SEO شود.


مثل یک معلم فکر کنید


ما این نقل قول از نویسنده و استاد آدام گرانت را دوست داریم: "ارتباط دهندگان خوب خود را هوشمند نشان می دهند. ارتباطات عالی باعث می شود مخاطبان احساس هوشمندی کنند. "


بهترین بازاریابی محتوا چیز جدیدی به مخاطب می آموزد و به او کمک می کند تا هوشمندانه تصمیم بگیرد. هیچ راهی بهتر برای ایجاد روابط با مردم وجود ندارد.


این می تواند مانند پاتاگونیا باشد که به مشتریان خود کمک می کند تا ماجراجویی کامل در فضای باز را طراحی کنند ، یا یک راه اندازی فناوری در نیویورک به مردم کمک می کند محتوایی را که مکش نیست ایجاد کنند.