این نوع بازاریابی شامل تمام آن دسته از عناصر موجود در خیابان مانند چراغ های خیابان ، پارکینگ ها یا جعبه ها برای ایجاد تبلیغاتی می شود که از شعار سنتی دور باشد.



با گذشت زمان ، صفحات وب ، پوستر ، ایمیل یا FlashMoops نیز در این روش بازاریابی گنجانده شده است که بیش از هر چیز به دنبال تحت تأثیر قرار دادن کاربران است.


بازاریابی کماندویی به عنوان روشی برای بازاریابی متولد شده است که امکان تمایز برند در رابطه با رقابت را فراهم می کند. در حقیقت ، اقدامات صحیح بازاریابی چریکی معمولاً فعالیتهایی است که توسط افرادی که آنها را مشاهده کرده اند به خاطر سپرده می شود.


با اجرای این موارد و نقاط تعریف شده توسط مشتری ، مانند گذرگاه گورخر ، جعبه های کاغذی ، چراغ های ایستاده ، نردبان یا ایستگاه های اتوبوس ، مشخص می شود که یک مشتری بالقوه این واقعیت را متوجه می شود که چیز ابتکاری در آن وجود دارد و او مارسی را که عمل را به یاد آورد به خاطر می آورد و بازاریابی می کند و آن را به احساس شگفت آورش از دیدن آن مربوط می کند.


استفاده از مکانهای آشنا یا رفت و آمد معمول افراد هدفی جز دستیابی به بیشترین مخاطب ممکن ندارد.



ایده آل در مورد این کمپین بازاریابی این است که حداکثر تعداد مشتری از تبلیغ یا کمپین خوششان آمده است زیرا هرچه بیشتر کاربران ورودی شما را ارسال می کنند ، مشتریان بالقوه بیشتری خواهید داشت.


به همین دلیل مارک ها تصمیم گرفته اند از اتوبوس ها به عنوان مواردی استفاده کنند که بتوانند با آنها یک نمایش تلویزیونی ، یک سازمان ، یک آژانس مسافرتی یا یک رستوران فست فود را تبلیغ کنند ، زیرا با داشتن کالایی که در خیابان پرسه می زند و صدها نفر هر روز از آن استفاده می کنند ، می توانید حداقل به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.



بنابراین ، این افراد محصول را خریداری می کنند یا نه ، اما حداقل ورودی ها دریافت شده است. به این ترتیب ، اولین قدم برای موفقیت کمپین بازاریابی برداشته شد.


هر شرکتی می تواند از بازاریابی چریکی بهره مند شود


هیچ بخش یا نوع شرکتی وجود ندارد که این نوع استراتژی بازاریابی در آن بهتر کار کند. هر نوع شرکتی که بخواهد با تخیل بازی کند و آن را به کاربران یا مشتریان نزدیک کند یا نه ، می تواند از بازاریابی چریکی بهره مند شود.


مزیت این نوع بازاریابی این است که به شما امکان می دهد با مارک بازی کنید ، از مفاهیم استفاده کنید ، به احساسات مخاطب آسیب برسانید و اقداماتی را تنظیم کنید که واکنش مردم را در نظر می گیرد.


بنابراین هم برای مارک های بزرگی که از قدرت تصویر شرکت بهره می برند و هم برای مشاغل کوچک که منابع لازم را ندارند و باید شناخته شوند ، باز است.