ایجاد یک وب سایت برای تجارت شما می تواند یک چالش بزرگ باشد. برای طراحی بهترین بازتاب شرکت شما ، به صورت دیجیتال ، فشار زیادی وجود دارد. آن را به عنوان یک "ویترین فروشگاه مجازی" در نظر بگیرید که صفحه اصلی آن درب ورودی است. شما می خواهید وب سایت شما از نظر زیبایی شناختی به اندازه کافی برای دعوت از آنها خوشایند باشد و یک طراحی وب جذاب به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید. در اینجا ما الهام بخش خوبی از طراحی وب را جمع آوری کرده ایم تا شما را با پای راست شروع کنیم و ایده های طراحی وب را به شما جلب کنیم.


طراحی موثر و در حال تحول


آیا تا به حال روی وب سایتی کلیک کرده اید و بلافاصله در ازدحام دکمه ها ، متن و پیوندها گم شده اید؟ برداشتی که وب سایت شما ایجاد می کند به طور مستقیم نشان دهنده صلاحیت تجارت شما است. یک صفحه خوب طراحی شده برای اعتماد سازی و انتقال ارزش به مشتریان بالقوه مهم است.


برقراری ارتباط با هویت برند خود


وب سایت شما نقشی اساسی در ایجاد هویت تجاری سازگار دارد. آرم ، برچسب ، تصاویر مارک دار و ارزش های شما باید از طریق پیام رسانی در هر صفحه از وب سایت مشخص باشد. به طور خلاصه ، سایت شما باید به وضوح "چه کسی" و "چه" نام تجاری شما را پاسخ دهد / انجام دهد تا بازدیدکنندگان آن را در عرض چند ثانیه دریافت کنند!


برای مخاطبان شما جذاب است


مهمترین قسمت ساخت یک برند و وب سایت ، در نظر داشتن مخاطب هدف شماست. همه انتخاب های طراحی باید پاسخ دهند که چگونه می توانید به بهترین وجه به آنها خدمت کنید و یک تجربه مثبت ، به یاد ماندنی و منحصر به فرد برای آنها ایجاد کنید. بدون این ، شما نمی توانید در کنار رقبا بایستید. از زبان و تصویری استفاده کنید که مورد علاقه آنها باشد و ارزشهایی را که می توانند با آنها ارتباط داشته باشند منعکس کند.


تمرکز بر ارزش


هنگامی که بازدید کننده ای به صفحه اصلی شما می رسد ، باید وی را مجبور کند که دور و برش بماند. صفحه اصلی بهترین مکان برای ارائه ارزش پیشنهادی شما است تا مشتریان احتمالی تصمیم بگیرند که در وب سایت شما بمانند و به سمت رقبا نروند. با ارائه یک سرویس / محصول با کیفیت و استفاده از نکات بالا ، کسانی را که "فقط در حال مرور" هستند به مشتری تبدیل خواهید کرد!


ایده های مورد علاقه ما در زمینه طراحی وب


با در نظر گرفتن این نکات ، اجازه دهید شما را در پای راست با یک دور جمع کردن از طراحی وب فعلی و مورد علاقه خود شروع کنیم تا الهام بخش شما باشد. هنگام بررسی موضوعات زیر ، هویت نام تجاری خود و مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید تا تشخیص دهید کدام موضوعات یا روندها برای افراد مناسب بیشتر جذاب است.


گرفتن دنج با رنگ


یک روش زیبا برای استقبال از بازدید کنندگان وب سایت خود و دعوت از آنها برای مدتی ماندن ، استفاده از طرح های رنگی است که برای چشم آسان است ، مانند مواد خنثی یا پاستیل ، که به طور طبیعی آرامش و آرامش را تحت تأثیر قرار می دهد. رنگ های سبز ، آبی پاستلی ، قهوه ای گرم ، صورتی روشن ، خاکستری های خنک و رنگ ماسه ای از جمله رنگ هایی هستند که برای تعامل کمتر تضاد دارند تا کنتراست سیاه خالص یا سفید خالص.


تصویرگری که ظاهر می شود


تا آنجا که تصاویر می روند ، جاده های زیادی وجود دارد که می توانید کشف کنید. عکاسی دیجیتال یا فیلم ، تجارب AR یا فیلم ، تصاویر دستی یا انیمیشن ، هنر انتزاعی یا تصاویر طبیعت بی جان مجسمه ای ... این لیست ادامه دارد.


احساس انیمیشن دارید؟


تعجبی ندارد که مرد لوله بادی تکان دهنده یک ماده اصلی تبلیغاتی است. موفقیت آن از آنجا ناشی می شود که حرکت توجه را جلب می کند. و هرچه توجه بیشتری بتوانید جلب کنید ، احتمال پاسخ مشتری بیشتر خواهد بود.


من را برقی رنگ کن


جذابیت رنگهای واضح چیزی است که پیر نمی شود ، با این وجود روش های کاوش در آنها بطور مداوم گسترش می یابد. اگر مارک تجاری شما در سطح پیشرفته ای قرار دارد و در صنعتی مانند فناوری یا رسانه قرار دارد ، یک رنگ پر زرق و برق می تواند همان چیزی باشد که شما نیاز دارید. مخاطبان پرانرژی ، هنرمند یا ذهن باز به ویژه از چنین انتخاب های رنگی مطمئنی استقبال کرده و به آنها متصل می شوند. یک روش ساده ، در عین حال موثر ، برای ابراز خلاقیت از طریق رنگ ، ادغام و تشدید سایه های مختلف در شیب ها است.


تفکر انتزاعی


خلاقیت با الگوهای هندسی و اشکال انتزاعی یک گزینه عالی برای استفاده از عکاسی در طراحی دیجیتال است. بسته به صنایعی که تجارت شما در آن فعالیت می کند ، این امکان را دارد که از رقبای خود دور شده و از طرح های قابل پیش بینی و تصاویر سهام جلوگیری کند.


به آنها بگویید کجا بروند


به طور سنتی ، صفحه اصلی وب سایت شما آخرین پیشنهاد محصول یا بیانیه ماموریت سازمان را دارد ، اما اگر منوی پیمایش رویداد اصلی بود ، چه می کنید؟ استفاده از منوی پیمایش تقریباً همیشه قدم بعدی برای هر مشتری است ، پس چرا منوی خود را به یک جذابیت بصری تبدیل نمی کنید!


ارتعاشات پرنعمت


طراحی وب پرنعمت نوستالژی ، گرما و آشنایی را برای اینترنت به ارمغان می آورد ، مکانی که اغلب بسیار سرد و "دیجیتالی" است. قلم های مدرسه قدیمی ، بافت های کمرنگ و اسکوئومورف ها به برانگیختن این احساسات کمک می کنند. اگر مشتریان شما در کسب و کار شما به دنبال آشنایی و اطمینان هستند - به عنوان مثال اگر شما یک نانوا صنعتگر ، عکاس فیلم ، چاپگر صفحه نمایش یا لباس پوشاک هستید - یک طراحی وب کلاسیک می تواند به شما احساس راحتی دهد.