صنعت فضای باز مدتهاست که مزایای وقت گذرانی در خارج را اعلام کرده است. اما این بدان معنا نیست که مارک ها همیشه مباشر محیط زیست خوبی بوده اند. هنگامی که مارک گالبرایت ، نایب رئیس محصول Osprey ، کار خود را در زمینه نساجی در دهه 80 آغاز کرد ، برخی از مردم پایداری را به عنوان یک مانع برای تجارت در نظر گرفتند. در طول چند دهه ، او شاهد تغییر ذهنیت بوده است. امروزه مارک های بیشتری در اطراف اهداف اقلیمی گرد هم آمده اند و با یکدیگر همکاری می کنند تا تاثیرات زیست محیطی خود را کاهش دهند. پایداری دیگر به عنوان یک قید و بند تلقی نمی شود ، بلکه جزء اصلی یک ماموریت مشترک است: حفظ کره زمین.


گالبرایت در مصاحبه با Co-op Journal گفت: "رقابت هر یک از افراد [مارک] با یکدیگر کمتر است." "تلاش های متقابل ما برای ایجاد تغییری که هیچ فردی نمی تواند ایجاد کند ، ترکیب شده است."


امسال ، مارک های بیشتر در فضای باز نگاهی انتقادی به تلاش های خود برای عملکرد پایدارتر خواهند داشت ، در حالی که طراحی و بازاریابی به گونه ای است که نشان دهنده تنوع افرادی است که زمان خود را در خارج از خانه می گذرانند. در ماه دسامبر ، تعاونی استانداردهای تأثیر محصول خود را اعلام کرد ، که بر اساس استانداردهای پایداری تعاونی منتشر شده در 2018 است. استانداردها الزامات مربوط به مارک های فروخته شده در REI ، از جمله مارک خود REI ، و تمرکز بر پایداری و همچنین تنوع ، ارزش ویژه و شمول. در میان درخواست ها ، مارک ها باید رد پای کربن خود را اندازه گیری و کاهش دهند. اجرای استانداردها برای جلوگیری از استفاده نامناسب از طرح های با معنی فرهنگی ؛ اتخاذ شیوه های بازاریابی فراگیرتر ؛ و تضمین تنوع در استعدادی که در مقابل و پشت دوربین به کار می گیرند. مارک ها همچنین تشویق می شوند از مواد و فرآیندهایی استفاده کنند که شرایط لازم برای صدور گواهینامه مانند bluesign® ، Fair Trade و Climate Neutral را برآورده می کند.


گرگ گاوزویتز ، مدیر پایداری محصول در REI ، می گوید: "هنگامی که ما آرمانهای تأثیرگذاری خود را در ارائه محصول و نحوه انجام تجارت خود جاسازی می کنیم ، آن زمان است که ما فرصت عظیمی برای ایجاد تأثیر مثبت داریم."


گالبرایت گفت که همکاری با Osprey به دلیل اجرای فرآیندهای جدید مفید است. "اولین واکنش روده ای من این بود که بسیار خوشحال و خوشحال بودم و احساس می کردم:" خوب ، ما تنها در این کار نیستیم. هیچ یک از ما نیستیم ، "او گفت.


سازنده بسته قبلاً کار خود را برای کاهش ردپای کربن آغاز کرده است. گالبرایت گفت: "ما می توانیم با تغییر به محتوای بازیافتی فوراً بیشترین تأثیر را بگذاریم." بهار سال گذشته ، Osprey شروع به ساخت بخشی از خط خود از مواد بازیافتی کرد. در حال حاضر ، حدود 50 درصد از بسته ها ، کیف ها و سایر محصولات با استفاده از منسوجات غیر بکر ، مانند پلی استر بازیافت شده و نایلون ساخته می شوند. تیم امیدوار است تا پایان سال 2023 به 75 درصد برسد.


در همان سال ، Osprey امیدوار است 90 درصد از مواد آن با معیارهای bluesign® برای پایداری مطابقت داشته باشد. گالبرایت علاوه بر کمک به دور نگه داشتن مواد شیمیایی مضر از فرایند تولید ، گفت که این تلاش ها به رفع نگرانی اصلی برند ، ردپای گازهای گلخانه ای آن ، کمک می کند. این برند همچنین فرآیند رسمی تری را برای شامل طیف وسیع تری از اندازه ها و تناسبات راه اندازی کرده است و گروه داخلی اختصاص داده شده به تنوع ، برابری و شمول را ایجاد کرده است.


نیکول براونینگ ، مدیر بازاریابی محلی و فراگیر در REI ، گفت که گنجاندن استانداردهای جدید گامی مهم در یک سفر طولانی تر است. این مرحله اول بر این اطمینان است که محصولات کلیشه های فرهنگی (از طریق زبان یا طراحی) را تداوم ندهند و از طرح های اختصاصی فرهنگی اجتناب کنند.


برندها ، از جمله REI Co-op ، باید لباس هایی در طیف وسیع تری از رنگ ها تهیه کنند که شامل تن رنگ پوست بسیاری باشد-برای مثال ، لباس زیر ، سوتین و کامیسول که طیف رنگی را بهتر منعکس می کنند. آنها همچنین باید نام محصولاتی را که می توانند به جوامع حاشیه نشین آسیب برسانند ، تغییر دهند ، به عنوان مثال ، با تقویت کلیشه ها یا همکاری با زبان معنادار. این تعاونی فروش کتابهای کودکانه با شخصیت هایی را آغاز کرده است که طیف وسیعی از افرادی را که در خارج از خانه وقت می گذرانند نشان می دهد. و این فرآیند جدیدی را برای بررسی نسخه محصول ایجاد کرده است تا از دیگر موارد اطمینان حاصل شود که زبانی که برای نامگذاری رنگ ها ، طرح ها یا الگوها به کار می رود آسیبی نمی رساند.


مارک های دیگر نیز پیشرفت کرده اند. به عنوان مثال ، قبل از به کارگیری استانداردها ، اسمیت اپتیکس ، تولیدکننده عینک ، اصطلاح "تناسب آسیایی" - اصطلاحاتی را که دهه ها در صنعت استفاده می شد - برای توصیف عینک هایی که دارای بالشتک بینی بزرگتر یا بلندتر هستند (یا پد فوم ، در مورد برای جلوگیری از لیز خوردن آنها روی صورت فردی با پل بینی کم عمق تر و استخوان گونه بالاتر. امروزه اسمیت به همراه REI از عبارت "سازگاری کم پل" استفاده می کند. واربی ​​پارکر یکی از اولین مارک های عینک بود که سالها پیش از این زبان جدا شد.

گراهام سورز ، مدیر بخش اسمیت ، مستقر در پورتلند ، اورگان ، گفت که تیم اسمیت همچنین در مورد فراگیر شدن در سراسر نام تجاری خود صحبت می کند - از نسخه آن گرفته تا ورزشکاران که در آن حضور دارد.


گاوزویتز گفت که تعاونی از مارک هایی مانند اسمیت و اوسپری پشتیبانی می کند زیرا آنها استانداردهای تأثیر را پذیرفته اند. برخی از استانداردها باید تا پایان سال 2021 اجرا شوند. برخی دیگر ، مانند استانداردهای مربوط به زنجیره تأمین یک مارک تجاری ، تا سال 2023 مهلت دارند. گاوزویتز گفت مهم است که زمان بندی ها برای مارک های کوچک و بزرگ که در REI به فروش می رسند قابل اجرا باشد.


این تعاونی استانداردها را تا حدی بر اساس بازخورد گروه های مختلف ذینفع ، شرکای مشارکت خود شرکت تعاونی و گروه کاری برابری نژادی ، تنوع و شمول تعاونی ایجاد کرده است. الزامات با بازخورد ارائه شده توسط مشتریان و کارکنان تعاونی از طریق یک ابزار دیجیتالی که در سال 2018 منتشر شد ، اطلاع رسانی می شود. این ابزار به کارکنان REI اجازه می دهد تا نگرانی های خود را در مورد محصولاتی که باعث آسیب ناخواسته به جوامع کم نماینده می شوند ، به اشتراک بگذارند-این شامل تداوم کلیشه ها و نامناسب است. با استفاده از طرح های معنادار فرهنگی ، از جمله موارد دیگر.


این الزامات علاوه بر تشویق مارک ها برای بهبود شیوه های خود ، به تعاونی کمک می کند تا به هدف آب و هوایی خود برسد تا میزان کربن خود را تا 55 درصد تا سال 2030 کاهش دهد. به ویژه در زنجیره تأمین آن ، که بیش از نیمی از کل انتشارات تعاونی در سال 2019 را شامل می شد-همه چیز را از حمل و نقل گرفته تا زباله مورد هدف قرار می داد. همچنین در راه حل های اقلیمی و جبران انتشار گازهای گلخانه ای برای نام تجاری و عملیات خود سرمایه گذاری خواهد کرد - کاری که در سال 2020 آغاز شد.


گاوزویتز گفت: "ما می دانیم که اگر می خواهیم به اهداف آب و هوایی خود برسیم ، باید با شرکای تجاری خود کار کنیم."


برندها یک پرسشنامه سالانه قوی در مورد شیوه های پایداری خود و نحوه رعایت و یا رعایت استانداردها تکمیل می کنند. استانداردها باید چارچوبی را برای مارک ها ، به ویژه آنهایی که تیم پایداری خود را ندارند ، ارائه دهند. گاوزویتز گفت ، اگر یک برند عقب افتاده باشد ، تعاونی با آنها کار می کند تا آنها را در مسیر خود قرار دهد. در نهایت ، استانداردها یک الزام برای انجام تجارت با REI هستند. گاوزویتز با تکرار براونینگ گفت که این تنها یک مرحله از بسیاری است زیرا این همکاری به سمت عدالت و پایداری کار می کند. استانداردها در سال 2022 بازبینی می شوند. گائوزویتز گفت: "زمانی که ما استانداردهای خود را [در سال 2018] راه اندازی کردیم ، برای REI یک لحظه بزرگ بود." "اما این به نظر من یک معامله بزرگ است ، اگر نه یک معامله بزرگتر ، زیرا ما برنامه تاثیرگذاری خود را درست در ارائه محصول خود قرار می دهیم."